499 грн
|
|
499 грн
|
платежі
по 166 грн
платежі
по 250 грн
Видавець | IGAMES |
---|---|
Мова Мова видання гри. |
Українська, Російська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Мовонезалежна |
Час партії | 30 - 50 хвилин |
Гравців | 2 - 5 |
Вік | 10+ |
BGG Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою. |
More info |
Основний розділ | Сімейні |
Додатковий | Настільні ігри, Економіка, Українське, 10-13 років, Новачкам, Логічні |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
112 Тайлів парку 9 Тайлів досягнень 5 Тайлів входу до парку 5 Фішок для підрахунку очок 5 фігурок автомобілів Поле для підрахунку очок Правила гри |
Штрихкод | 4820166180165 |
Тайлоукладувальна сімейна гра про створення парку дикої природи. Настільна гра «Habitats» була розроблена в 2016 році голландським геймдизайнером Корне ван Морселем, автором гри «Factory Fun» і «Samara». «Habitats» - нескладна та нетривала гра, яка, на думку Гікача, сподобається і дітям, і дорослим.
Перед вами українське видання від iGames, яке може похвалитися вбудованим органайзером і зручною коробкою подарункового виду з оновленим артом. З внутрішньої сторони цієї красивої бляшаної коробки зображений трек для підрахунку очок і місця для тайлів завдань.
Учасники гри займуться будівництвом парків дикої природи. Вони будуть розширювати свої заповідники тайлами ландшафтів, підбирати відповідну флору для різних представників фауни, прокладати туристичні маршрути і зводити оглядові майданчики. Виконуючи цілі сезонів, гравці будуть отримувати переможні очки. В кінці гри вони також отримають очки за тайли парку, що відповідають вимогам.
Перед початком партії на поле викладається три випадкових тайла завдань. Гравці розміщують перед собою стартові тайли в'їзду в парк. З тайлів парку формується ринок, джипи гравців виставляються на протилежних сторонах цього ринку.
Партія триває три сезони. У кожному сезоні учасники здійснюють певну кількість ходів (залежить від числа гравців).
Хід гравця складається з чотирьох етапів:
Гравець може взяти тайл парку, розташований спереду, праворуч або ліворуч від його джипа.
Джип заїжджає на місце отриманого тайла. Багажник повертається в ту сторону, звідки приїхав джип.
Новий тайл парку кладеться в те місце, яке звільнив джип.
Отриманий тайл розміщується в парку гравця - поруч з будь-якою ділянкою, аби він не перекривав дорогу.
Сезон закінчується, коли гравці зроблять достатню кількість ходів. Настає проміжний підрахунок очок. Учасники порівнюють, хто з них краще впорався з поточним завданням. Очки даються за перше, друге та третє місце. Призери просувають свої фішки по треку на вказане число поділок.
Гравці отримують очки за найбільші регіони (суміжні ділянки одного типу місцевості), різні типи ландшафту, різноманітність флори, найдовші алеї, найкоротші відстані до дороги, до в'їзду в парк і т.д.
Після третього сезону гравці отримують додаткові бали:
Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.