Кількість
|
Вартість
|
||
|
СУПЕРШВИДКА ПАТІ-ГРА
Одна з найшвидших товариських ігор в історії, що оповідає про боротьбу співробітників «Рексон» з агентами «ARK» в кіберпанковому світі майбутнього. Фармацевтична корпорація «Рексон», чия діяльність призвела до початку страшної епідемії, чудово знайома читачам Гікача по однойменній грі «Raxxon» і серії ігр «Мертвий сезон». В процесі гри частина учасників буде намагатися усунути велику шишку з «Рексона», а інші - захистити її за всяку ціну.
СУЧАСНИЙ ДЕТЕКТИВНИЙ ЕКШН
Настільна гра «Crossfire» була створена в 2017 році Емерсоном Мацуті, засновником студії «Nazca Games», автором серії ігор «Century» і шпигунського екшену «Specter Ops». У 2017 році гра стала номінантом престижного конкурсу «Golden Geek» в категорії «Краща паті-гра». Це короткий, дуже сучасний детективний екшен, споріднений з такими іграми, як «Ніч перевертня», «Бенг!» та «Опір». У «Перехресному вогні» учасникам треба буде відігравати свої приховані ролі, багато блефувати, передбачати задуми супротивників і протидіяти психологічному тиску.
РЕЖИМ ПЕРЕСТРІЛКИ
У грі «Перехресний вогонь» передбачено кілька режимів. У режимі «Перестрілка» є дві команди - червона, яка прагне вбити ватажка, і синя, що захищає його. Гравці отримують карти таємних ролей, передають їх сусідам за годинниковою стрілкою, а потім кожен третій гравець забирає карти у сусідів, перемішує їх і роздає випадковим чином. Ця процедура повторюється кілька разів. Далі трихвилинний годинник перевертається, й учасники привласнюють собі ролі, повертаючи карти потрібною стороною. Можна багато разів міняти своє рішення і привласнювати собі неправдиву роль, щоб заплутати опонентів.
Після закінчення трьох хвилин учасники одночасно вказують пальцем, в кого вони стріляють. Якщо агент не озброєний, він прибирає руку з уявним пістолетом. Карти ролей агентів відкриваються. Всі застрілені агентами теж відкривають свої ролі і опускають пістолети. Якщо ватажка застрелили, червоні перемагають. В іншому випадку перемогу святкують сині.
РЕЖИМ СНАЙПЕРА
В цьому режимі гравець-снайпер прагне застрелити всіх вбивць. Його карта кладеться в відкриту. Він отримує стільки карт куль, скільки вбивць в грі. Решта учасників розподіляють карти ролей за алгоритмом, описаним вище. За три хвилини снайпер повинен роздати карти куль підозрюваним гравцям. Коли час закінчується, гравці зі снайперськими кулями відкривають карти ролей. Якщо застрелені всі вбивці, перемагають сині. Якщо застрелили ватажка або перехожого, перемагають червоні. В іншому випадку ті вбивці, що вижили стріляють з пальця в обраних жертв. Щоб перемогти, їм треба пристрелити ватажка, але не зачепити перехожих.
ОСОБЛИВІ РОЛІ
У просунутому варіанті гри можна використовувати карти особливих персонажів. Гангстер стріляє з двох рук. Охоронець скасовує одне влучення. Підривник, якщо його не застрелити, виграє, підриваючи всіх. Миротворець - той же охоронець, який перемагає в разі виживання перехожих. Повстанець-перехожий відноситься до червоної команди, він перемагає разом з нею, якщо йому вдалося залишитися в живих. Той, хто вб'є повстанця - відразу програє. Лояліст - копія повстанця, тільки він залежить від синьої команди.
ВІДЕОГЛЯД ГРИ