Кількість
|
Вартість
|
||
|
СИМУЛЯТОР ПІДВОДНОГО ЧОВНА
Хардкорна кооперативна гра в реальному часі, що представляє собою симулятор підводного човна. Настільна гра «UBOOT: The Board Game» була створена в 2019 році за мотивами знаменитого художнього фільму «Човен» («Das Boot», 1981р., Реж. Вольфганг Петерсен), який розповідає про бойовий похід німецького підводного човна VIIC U-96 в роки Другої світової війни.
ПРОГРАМНИЙ ДОДАТОК
«Підводний човен» - один з найбільш інноваційних проектів в історії настільних ігор. У грі немає звичних раундів і ходів гравців - все відбувається в реальному часі. Діючи одночасно, гравці керуються лише наказами командира і вказівками електронного додатка. Додаток генерує різні події і відповідає за дії ворогів. Штучний інтелект не тільки оснащений витонченим стратегічним інструментарієм, а й здатний змінювати свою тактику в процесі партії.
OVERPRODUCTION
Гікач не може промовчати і про кричущий, безпрецедентний овер-продакшен. Майже метрове тривимірне ігрове поле, виконане у вигляді підводного човна, вбиває наповал. Серед високодеталізованих мініатюр моряків ви не знайдете двох однакових. А які ж гарні пластикові фігурки різних знарядь і обладнання рубки! Навіть маркери являють собою мініатюри кораблів, а фішки наказів - бюстики моряків. Що й казати, в плані компонентів «Підводний човен» заткне за пояс практично будь-яку гру.
КОМАНДИР ПІДВОДНОГО ЧОВНА
Учасникам пропонується стати членами екіпажу німецького підводного човна - командиром, старпомом, штурманом і механіком. Кожна роль абсолютно унікальна, надзвичайно важлива і абсолютно незамінна. Командир віддає накази, керує торпедними атаками і підіймає бойовий дух. Віддаючи накази, командир пересуває фішку за шкалою наказів. Дійшовши до крайнього поділу, командир переходить на інший трек, тепер уже знижуючи бойовий дух. Падіння бойового духу до нуля призводить до програшу гравців.
СТАРПОМ
Старший помічник взаємодіє з додатком. Він вводить в нього накази і доповідає про події, що відбуваються, повідомляє про поломки і контакти. Для виконання наказів гравці повинні виставити в потрібних місцях фігурки моряків, а потім активувати їх. Також старпом надає медичну допомогу при необхідності.
ШТУРМАН
Штурман працює зі стратегічною і тактичною картами. Він розраховує курс проходження підводного човна за допомогою транспортира. Використовуючи диск атаки і маркери кораблів, штурман визначає, куди запускати торпеди. А ще штурман готує їжу для екіпажу.
ГОЛОВНИЙ МЕХАНІК
Головний механік відповідає за перемикання між дизельними і електричними двигунами при спливанні/зануренні. Він стежить за глибиною занурення і швидкістю підводного човна. Також він керує баластними цистернами. Якщо виникають поломки, механік займається їх усуненням. Найсерйозніша проблема - це пробоїна в корпусі: у механіка буде всього дві хвилини, щоб ліквідувати її, вирішивши технічну головоломку в додатку, в іншому випадку вода затопить відсік.
ПЕРЕМОГА І ПОРАЗКА
Гравці можуть вибрати окрему місію, кілька пов'язаних місій (патрулювання) або пройти їх всі в режимі кампанії. У кожній місії є основна мета і другорядні завдання. Місія завершується, коли вичерпується час або підводний човен повертається на базу. Додаток визначає успішність проходження місії і зберігає проміжні результати. Учасники програють, якщо підводний човен був знищений ворогом, якщо зіткнувся з підводною перешкодою, сів на мілину, затонув через пробоїни або весь екіпаж загинув.
Гікач також радить звернути увагу на гру "Капітан СОНАР".