платежі
по 132 грн
платежі
по 198 грн
Видавець | Geekach |
---|---|
Мова Мова видання гри. |
Українська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Багато |
Час партії | 60+ хвилин |
Гравців | 1 - 6 |
Вік | 13+ |
Основний розділ | Рольові ігри |
Додатковий | Настільні ігри, Міти Ктулху, Поклик Ктулху |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
Книга перша: Вступ і "Наодинці з полум'ям" Книга друга: Базові правила Книга третя: Пригоди 5 аркушів готових сищиків Порожні листи сищиків Наочні матеріали |
Артикул | GKRP0008 |
Штрихкод | 4820242621438 |
Механіки | Рольова гра |
«Call of Cthulhu RPG» - одна з найвідоміших настільних рольових ігор у світі, розроблена в далекому 1981 році. Це рольова гра в жанрі горору й детективу за мотивами творів великого й жахливого Г.Ф. Лавкрафта. Від моменту створення ця настільно-рольова система отримала декілька виправлень та доповнень правил, що також відомі як «редакції». Перед вами стартовий набір сьомої та найсвіжішої редакції, що містить усі можливі виправлення.
Древні пробуджуються, людство стоїть на межі зникнення, і тільки відважні дослідники можуть запобігти цій страшній катастрофі.
Один гравець стає Вартовим таємного знання (ведучим, оповідачем і арбітром), а решта - дослідниками, що спільно намагатимуться розкрити таємниці незбагненних подій. Учасники створюють персонажів з унікальними характеристиками й відправляються в пригоди. Незбагненне нещадно ставиться до дослідників, тож за гри у цю систему ви маєте бути готовими до важких ударів долі.
У «Call of Cthulhu» використовується безкласова механіка. До стандартних параметрів був доданий «Глузд» - показник психічного стану дослідника. Цікавинкою системи тако є магічна система, що використовує очки магії: щойно очки магії вичерпаються, для використання чарів або ефектів магічних предметів дослідник може використовувати власне здоров'я. Крім того, у грі вам зустрінуться «Кидки на талан», що буквально є втіленням випробування фортуни.
Перевіряючи навичку під час проходження випробування, дослідник кидає десятигранну гральну кістку. Крім неї гра використовує чотиригранні, шестигранні, а також восьми, дванадцяти й двадцятигранні кістки.
Книга «Сам на сам із вогнем» - навчальна соло-пригода, що не потребує майстра. Протягом проходження сюжету з цього буклету гравці й сам вартовий зможуть на практиці ознайомитися із базовими механіками гри.
Книга з базовими правилами - усе необхідне для дослідників-новачків та новачка-вартового;
Книга з трьома суперцікавими містичними пригодами - «Буквожер», «Край мороку», «Танець мерця». Ці пригоди призначені поволі занурити дослідників та вартового до божевільного лавкрафтіанського світу й дозволять використати здобуті з попередніх двох книг у наборі знання на практиці.
Заповнені аркуші дослідників для новачків - готові персонажі, що не вимагають розбиратися у правилах генерації й дозволяють почати гру відразу після того, як ви зберетесь за столом.
Порожні листи дослідників для самостійного заповнення - для досвідчених дослідників або готових до експериментів новачків;
Гральні кістки - комплекту з цього набору буде достатньо для всієї компанії, та для більшої зручності гравці переважно приносять на гру власні комплекти гральних кісток. Крім того, в Гікача є тематичні набори саме для системи «Поклик Ктулху»;
Наочні матеріали - роздруківки нотаток та інформації, що покликані не тільки допомогти Вартовому, але й краще занурити дослідників до світу сценаріїв.