Кількість
|
Вартість
|
||
|
ХІТОВА КАРТКОВА СТРАТЕГІЯ
Економічна стратегія на картковому рушії, розроблена відомим польським гейм-дизайнером Ігнацієм Тшевічеком, автором таких ігор, як «51-й штат», «Робінзон Крузо», «Перші марсіани» і «Детектив. Гра про сучасне розслідування». Гра «Поселенці» отримала хороші відгуки від авторитетних експертів, очолила списки бестселерів і досить високо піднялася в рейтингу «BoardGameGeek».
У 2014 році гра ставала номінантом конкурсів «Meeples 'Choice» і «Golden Geek» в категоріях «Найкраща гра року», «Найкраща стратегія», «Найкраща дуельна гра», «Найкращий арт», «Найкраща карткова гра» і «Найкраща соло-гра» (у цій категорії «Поселенці» святкували перемогу).
КОНФЛІКТНЕ ЄВРО
Настільна гра «Поселенці» - це досить конфліктне євро з прямою взаємодією гравців. Учасникам пропонується очолити фракції римлян, єгиптян, варварів і японців і спробувати створити наймогутнішу імперію. Виконуючи різні дії, укладаючи угоди і користуючись ефектами локацій, гравці будуть заробляти переможні очки. У кінці гри переможе гравець з найбільшою кількістю очок.
БАГАТОФУНКЦІОНАЛЬНІ КАРТИ
Асиметричність сторін забезпечується унікальними планшетами фракцій і власними імперськими колодами. Майже всі дії в грі відбуваються за допомогою карт. Гравець може розіграти карту різними способами - скинути заради одноразового бонусу, побудувати локацію або покласти під планшет як угоду. При будівництві локації гравець розміщує карту на відповідному рівні планшета - виробничі локації зверху, карти-особливості посередині і карти-дії внизу. При цьому загальні локації кладуться праворуч, а імперські - зліва.
ФАЗИ РАУНДУ
Гра триває п'ять раундів, кожен раунд підрозділяється на чотири фази. У фазу розвідки гравці добирають по одній карті зі своїх імперських колод, а потім відбувається два етапи драфту карт із загальної колоди. У фазу виробництва гравці отримують ресурси. Ресурси приносять планшети фракцій, карти угод і виробничі локації.
В основну фазу гравці по черзі виконують дії - будують локації, підсовують імперські карти під планшет в якості угод, активують карти дій з нижнього ряду, міняють робочих на нові карти або ресурси і «руйнують» карти з руки, щоб отримати бонус. Якщо гравець хоче знищити локацію противника і отримати бонус за її руйнування, він повинен витратити жетони руйнувань. Імперські локації руйнувати не можна, тільки загальні. Зруйнована локація перевертається і може використовуватися як фундамент для будівництва нової локації. Фаза закінчується, коли всі гравці спасують.
У фазу очищення скидаються всі ресурси, міпли і монети, які не вдалося зберегти за рахунок ефектів карт або унікальних здібностей фракцій.
КІНЕЦЬ ГРИ
Після закінчення п'яти раундів гра завершується. Гравці отримують додаткові переможні очки за побудовані локації. За свої загальні локації гравці отримують по одному очку, а за імперські - по два. Гравець з найбільшою кількістю переможних очок стає переможцем.