1 049 грн
|
|
1 049 грн
|
платежі
по 350 грн
платежі
по 525 грн
Аксесуари Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними. |
Протектори 63.5x88 (100 шт) - 1 пачка Преміальні протектори 63.5x88 (50 шт) - 2 пачки |
---|---|
Видавець | Ігромаг |
Мова Мова видання гри. |
Українська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Мовонезалежна |
Час партії | 30 хвилин |
Гравців | 2 - 5 |
Вік | 8+ |
BGG Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою. |
More info |
Основний розділ | Сімейні |
Додатковий | Стратегії, Настільні ігри, 8-9 років, Абстракти, Новачкам |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
5 наборів з 12 карт мисливців (силою від 1 до 6) 5 пам'яток 25 тайлів звірів розміром 1 25 тайлів звірів розміром 2 10 тайлів звірів розміром 3 10 тайлів звірів розміром 4 5 тайлів легендарних звірів 5 3D-печер 40 токенів тотемів (по 8 на гравця) двобічне поле (на 2-3/4-5 гравців) 9 двобічних карт цілей (сонячний і місячний боки) прозорі наліпки |
Механіки | Євро, Аукціон, Менеджмент руки, Розміщення плиток |
Це гра про племінні змагання мисливців та розмальовування власних печер. Кожен учасник гри - шаман доісторичного кочового племені, що намагаються не лише принести з полювання м'ясо, а і розвиватися культурно.
Для перемоги у грі необхідно першим розмістити на картах цілей 8 жетонів тотема, виконавши завдання старійшин племені.
Сила мисливців, яких було відправлена на полювання, повинна бути рівною або більшою за одне зі значень, вказаних на полі. В результаті полювання плем'я може отримати поранення. В залежності від отриманих поранень та впольованих жетонів звірів гравець отримує певну кількість карт зі своєї колоди, а зіграні карти скидає.
В кожній партії крім постійних цілей на ігровому полі будуть використані декілька випадкових карт цілей, в залежності від кількості учасників гри. Кожного разу, коли гравець розмальовуючи печеру виконує завдання старійшин, він викладає жетон тотему на відповідне завдання.
Як тільки один гравець першим розмістить всі токени тотема - гра закінчується його перемогою.