3 110 грн
|
|
3 110 грн
|
платежі
по 1 037 грн
платежі
по 1 555 грн
Аксесуари Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними. |
Протектори 63.5x88 (100 шт) - 1 пачки Протектори 45x68 (100 шт) - 1 пачка Преміальні протектори 63.5x88 (50 шт) - 2 пачки Преміальні протектори 45x68 (50 шт) - 1 пачка |
---|---|
Видавець | Lord of Boards |
Мова Мова видання гри. |
Українська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Багато |
Час партії | 60 - 120 хвилин |
Гравців | 1 - 4 |
Вік | 7+ |
BGG Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою. |
More info |
Основний розділ | Пригоди |
Додатковий | Настільні ігри, 6-7 років, Америтреш, Для дітей, Кооперативні, Сімейні, Соло, Фентезі |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
6 фігурок мишок 16 фігурок посіпак 1 планшет пригод 8 двосторонніх плиток локацій 28 карт умінь мишок 71 карта обшуку 18 карт зустрічей 6 карт персонажів мишок 5 кубиків дій 3 картоні листи з жетонами Книга пригод Правила |
Артикул | LOB2317UA |
Чарівна гра-казка, яка пропонує гравцям взяти участь в незабутній пригоді. Настільна гра «Про мишей і таємниці» - кращий подарунок, який можуть зробити батьки своїм дітям. Глави в книзі казок є унікальними сценаріями з відмінними початковими умовами, стартовими фрагментами модульного поля і різними завданнями, які належить виконати команді хоробрих мишей. Учасники стають головними героями дивовижної історіі, впливають на розвиток подій і сюжетні повороти. Гравці діють спільно, протистоячи механіці гри. Вони повинні досягти мети сценарію до того, як жетон пісочного годинника порівняється з жетоном кінця глави.
...у далекому королівстві жив-був король Ендон, і був у нього син - принц Коллін, а дружини у нього не було - пішла вона з життя, коли Коллін був зовсім маленьким. Ендон був хорошим королем, правил як Бог - мудро, творчо і справедливо. Але душа його боліла, а серце плакало за втраченою коханою. І ось, одного разу, до короля прибула гостя з тридев'ятого царства-держави Даркленд. Була вона прекрасна як богиня і носила красиве ім'я - Венестра. Не дивно, що Ендон потрапив під її чари - вже через кілька тижнів він оголосив про те, що одружується на Венестрі. І відразу ж зліг, убитий дивною хворобою. Будучи занадто слабким, щоб виконувати свої королівські обов'язки, він передав кермо влади Венестрі.
І настали темні часи. Принц Коллін хотів було вигнати Венестру, але був спійманий солдатами королеви і кинутий до в'язниці разом зі своїми прихильниками. На щастя, одним з співкамерників Колліна був королівський містик Магікус. За допомогою вкраденого пасма волосся Венестри він створив магічне заклинання і перетворив в'язнів в маленьких мишей... Мишеня Коллін, чарівник Магікус, злодюжка Стир, лучниця Лілі, коваль Нез, цілителька Тільда. Тепер їм випала нагода втекти з замку, а пізніше, якщо вийде, помститися злій королеві.
Учасники гри вибирають героїв, карти здібностей відповідних класів і карти спорядження. Сир є основним ігровим ресурсом, без нього не вийде скористатися здібностями. Гравці ходять по черзі, залежно від положення їх карт ініціативи. Кожен раз, коли відкриваються карти зустрічі, ініціатива змінюється - карти мишей замішуються і розміщуються по одній в зоні ініціативи, карти ворогів-прихвоснів теж додаються туди ж.
Активний гравець переміщується, а потім виконує (або навпаки) одну дію з п'яти можливих - біг, атака, обшук, дослідження і відновлення. Один раз за хід гравець може скористатися додатковим дією - підвищити рівень, змінити спорядження або обмінятися картами обшуку або жетонами сиру з іншою мишею по сусідству. У свій хід посіпака пересувається, а потім атакує.
Перед початком руху гравець кидає кубик і додає значення що випало до показника руху миші. Очки руху витрачаються на переміщення по сусіднім клітинам. Біг - це додатковий рух після переміщення. Дія обшуку дозволяє взяти карту з колоди обшуку, якщо на кубику випадає зірочка. Дія дослідження відкриває нові фрагменти поля і, як наслідок, карти зустрічі з посіпаками. Дія відновлення дозволяє мишці позбутися жетонів оглушення або обплутування.
Бої в грі ведуться на кубиках. Для ближньої атаки необхідна зброя ближнього бою: миша атакує одного посіпаки по сусідству. Кількість кубиків залежить від показника сили героя і його бонусів. Втрати - це сума всіх мечів і щитів що випали. Гравець зліва кидає кубики за посіпаку. Він підсумовує випали мечі і щити і віднімає значення шкоди. Мінусове число - кількість ран, які повинен отримати посіпака. Фігурки вбитих посіпак прибираються з поля, а їх картки - з області ініціативи.
Під час дальньої атаки миша атакує посіпаку зброєю дальнього бою. Прихвостень повинен знаходитися на лінії видимості. На кубиках враховуються луки що випали. Якщо на кубиках посіпаки випадає сир, на коло прихвоснів додаються жетони сиру. Коли коло заповнюється, жетон пісочного годинника просувається і починається випробування.
Настільна гра «Mice and Mystics» - нескладний кооперативний данжен кроулер. Гра вийшла в світ в 2012 році. У 2013 році вона стала переможцем конкурсів «Golden Geek» і «UK Games Expo», а в 2014 році - номінантом «As d'Or» і фіналістом «Lys Passioné». Автор «Мишей» Джеррі Хоторн розробив також ігри «Про хвости і пір'я» і «Плюшеві історії», в яких він розвиває ідеї «Mice and Mystics».