Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт: 9:00–18:00

Сб-Нд: 9:00–17:00

0
Мій кошик
Характеристики
Видавець Lord of Boards
Мова

Мова видання гри.

Українська
Текст у грі

Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання:

Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил).

Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою.

Багато - практично неможливо без перекладу.

Мовонезалежна
Час партії 45 - 90 хвилин
Гравців 2 - 5
Вік 10+
BGG

Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою.

More info
Основний розділ Пригоди
Додатковий Настільні ігри, Америтреш, 10-13 років, Сімейні, Гральні кістки, Новачкам, Фентезі
У коробці

Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки.

1 початкова плитка
28 плиток місцевості (18 плиток рівня I та 10 плиток рівня II)
6 картонних фігурок героїв
6 пластикових підставок
6 карт героїв
6 жетонів міста
5 планшетів інвентарю
5 стягів слави
6 великих кубиків
35 маленьких кубиків для загонів армії героя
30 жетонів здоров’я
30 жетонів будівель
40 фішок їжі
40 фішок дерева
40 фішок каменю
1 мішечок для жетонів армії чудовиськ
36 жетонів армії чудовиськ
1 фігурка Темного Генерала з особливою підставкою
5 жетонів преторіанців
1 жетон чуми
Правила
Артикул моделі LOB2357UA

Настільна гра Таємниці замку Карак ІІ (Karak II)

Передзамовлення
Артикул: LOB2357UA
1 990 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки

Замовити швидко
Зверніть увагу. Зараз проходить передзамовлення на українське видання гри Таємниці замку Карак ІІ (Karak II).
Гра очікується в 2024 році, тоді ж замовлені копії і будуть розіслані замовникам.

 

Земля здригалася, небо темніло, а у повітрі висів страх. Але воїн спокійно сидів на руїнах замку Карак, роздивлявся навколишній краєвид і гострив свою двосічну сокиру. Жодне чудовисько, хоч би яке моторошне, не могло його налякати. Жодна перешкода, хоч би яка велика, не могла його стримати. 

Над таємничими підземеллями замку Карак простягнулось ціле королівство, а в ньому нові жахливі чудовиська та нові запаси золота, до яких ще не дісталися мандрівники Караку. Якщо ви готові до нових подвигів, гостріть свої стріли та молоти і вперед до бою!

Здобувши достатню кількість ресурсів, ви навіть зможете заснувати власне містечко зі Стайнями, Стрільбищами чи Вежею чарівника. А головна мета цієї небезпечної подорожі – перевершити суперників у кількості переможних очок за здобуті в боях камені душ темної армії.

«Таємниці замку Карак ІІ» – це повністю самостійна гра для 2-5 гравців, що сюжетно продовжує першу частину, але має власний ігролад, і на думку Гікача буде цікавою як фанатам першої частини, так і всім любителям пригод в підземеллях.

Перебіг гри

Гравці по черзі виконують по дві дії або більше, якщо мають особливі покращення. Перед виконанням кожної дії герой може переміститися на 1 сусідню клітинку, якщо не стикається з прірвою.

В ході гри герої досліджуватимуть та розширюватимуть ігрове поле, докладаючи нові плитки зі стосу місцевості. На нових плитках завжди з'являються чудовиська, з якими повинен битися герой.

Можливі дії героя:

  • Битва з чудовиськами – киньте кубик героя та кубики загонів, а також додайте силу свого спорядження і застосуйте заклинання, щоб визначити загальну силу атаки героя. Поразка змушує героя повернутися на попередню клітинку, а перемога гарантує отримання певних ресурсів або каменів душ.
  • Зцілення – відновіть 2 очки здоров'я.
  • Збирання ресурсів – отримайте ресурси з клітинки, на якій немає чудовиськ.
  • Будівництво міста – сплатіть 2 дерева, що заснувати місто на місцевості без чудовиськ та інших героїв.
  • Спорудження будівель – розмістіть будь-яку кількість будівель у своєму місті, сплативши їх вартість. Кожна з них має особливий ефект.
  • Наймання загонів – отримайте нові кубики лицарів, лучників або магів, сплативши їх вартість. Для цього потрібно перебувати у своєму місті і мати відповідну будівлю.
  • Підбирання предметів – підберіть покинуті на плитці предмети та покладіть до свого інвентарю.
  • Винищення чуми – перебуваючи на руїнах замку Карак, відновіть все своє здоров'я та позбавтеся всіх жетонів чуми у своєму місті.

Чума та злидні

Якщо під час битви у гравця випадає два символи черепа на кубиках, то він не втрачає дві одиниці здоров'я, а натомість насилає чуму на іншого суперника на свій вибір. Жертва повинна втратити по 1 ресурсу їжі, дерева та каменю, якщо такі має, а також розміщує жетон чуми у своєму місті.

У зараженому чумою місті не можна наймати нові загони. Позбутися жетону чуми можна або у локації Руїни замку Карак, або під час повторної чуми, якщо активний гравець обере іншу жертву.

Кінець гри

Досліджуючи нові території, гравець може натрапити на Пекельну Безодню, яка пробуджує Темного Генерала. Успішна битва з цим чудовиськом завершує партію, а гравець, який його переміг, здобуває архікамінь душ. Та переможцем гри все ж стає саме той мандрівник, у якого сума переможних очок за камені душ найбільша. 

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
  • Новою поштою всією Україною (1-2 дні)
  • Укрпоштою (Україною та світом)
  • Безкоштовно за замовлення від 2000 грн

Більше інформації про доставку

  • Кредитною карткою (прямий платіж, Privat24, Wayforpay)
  • Через касу або термінал самообслуговування
  • Готівкою при отриманні (післяплата)

Більше інформації про оплату

  • Тільки оригінальний товар від перевірених постачальників
  • Надійна упаковка, гарантія цілісності товару
  • Відправка в день замовлення або на наступний день (для вечірніх замовлень)

Більше інформації

Поширити у соцмережах
Вгору