Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними.
Настільна гра «Destinies» - це рольова сюжетна пригода у жанрі «пісочниці», в якій роль ігромайстра бере на себе супровідний застосунок, що може працювати навіть офлайн. На відміну від більшості рольових настільних ігор, «Призначення» не є кооперативом: кожен герой матиме своє таємне призначення, яке намагатиметься віднайти раніше за решту учасників за одним із двох запропонованих шляхів.
Апокаліпсис близиться, пророки віщують прихід на землю Ангела Смерті й тепер усе залежить від кількох обраних. Паразити винищують харчі, чума поглинає бідноту й заможних аристократів, і Свята діва поливає королівства полум'ям війни... Тільки від вчинків героїв залежатиме, який вирок винесе Ангел, що судитиме людство.
Гра «Destinies» із механікою "скануй та грай" занурить вас до похмурого фентезійного світу із безліччю можливих способів проходження й численними локаціями, героями й дилемами, а також 31 фігуркою різного масштабу, що зображають монстрів, ігрових та неігрових персонажів. Настілка входить до ТОП-100 найкращих тематичних ігор усіх часів за версією BGG та отримала низку престижних нагород, зокрема «Gra Roku 2022».
Особливості системи «Призначення»
Пошук свого Призначення - кожен гравець на початку проходження вибирає персонажа без прочитання звороту карти. Тільки після вибору ви можете прочитати на звороті передісторію свого героя та два можливих шляхи, що приведуть вас до втілення долі. Протягом гри ви спілкуватиметесь із різними неігровими персонажами, відвідуватимете численні локації й досліджуватимете місцевості у пошуку свого Призначення, що має зберігатися у таємниці від решти гравців.
Жанр «пісочниці» - гра надає вам абсолютну свободу щодо того, чим користуватись, із ким говорити та які локації відвідувати, та водночас даватиме натяки щодо втілення Призначення. Мета гри - здійснити своє Призначення раніше, аніж решта учасників. Навіть якщо у певний момент ви дійдете до свого фіналу в цьому сюжеті, інші гравці однаково можуть встигнути випередити вас, якщо будуть більш підготовлені. Водночас пам'ятайте: від рішень обраних залежить доля всього ігрового світу, й нехай ви й вирушите в особистий квест з пошуку Призначення, ваші дії матимуть наслідки для усіх героїв та простих жителів світу.
Механіка «Scan&Play» - усі карти предметів у грі мають qr-коди, і якщо ви вирішите використати один з них у певній ситуації, ви маєте зісканувати код у застосунку, що вкаже на наслідки використання предмета у цій ситуації. Деякі персонажі також можуть натякнути вам щодо напрямку подальших пошуків призначення: для цього ви маєте вибрати відповідну опцію під час діалогу й зісканувати код одного зі шляхів на лицьовій стороні своєї карти призначення. Відповідь персонажів буде радше натяком й не розкриє вашого таємного призначення іншим учасникам.
Перевірки на гральних кістках - протягом гри ви будете поліпшувати вміння своїх персонажів, що вимагатимуть інакших результатів на гральних кістках для отримання успіхів під час перевірок. Учасники мають 2 особисті основні кістки, що завжди доступні для проходження випробувань, а також по 3 кістки зусиль, що виснажуються після використання й відновлюються по одній за раз на початку ходу гравця.
Величезна реіграбельність та варіативність - гра має величезну кількість необов'язкових для віднайдення Призначення локацій, сюжетів та персонажів, а також випадкові події, що вплинуть на ваше відчуття світу й допоможуть зануритись до сюжету. За збереження проходження й комбінацію усіх елементів сюжету відповідатиме супровідний застосунок, і він же генеруватиме випадкові події протягом гри.
Перебіг гри «Destinies»
Перш ніж розпочати гру, встановіть на телефон, планшет або ноутбук застосунок «Destinies», виберіть сценарій та виконайте приготування за вказівками застосунку. Протягом гри учасники ходитимуть по черзі, досліджуючи ігровий світ у пошуках власного Призначення.
Хід кожного гравця складатиметься з 3 фаз:
Початок ходу. Відновіть 1 кістку зусиль. Під час цього кроку застосунок також може вказати на активацію певної події ,появу або переміщення неігрових персонажів тощо: більшість сюжетних подій відбувається саме у цій фазі вашого ходу.
Переміщення. Гравець може перемістити свою фігурку персонажа до 2 суміжних плиток вертикально чи горизонтально. Якщо ви переміщуєтесь на недосліджену (викладену сірою стороною догори), негайно зупиніться на ній - ви більше не можете переміщуватися протягом цього ходу. Переверніть плитку дослідженою (кольоровою) стороною догори й викладіть на неї жетони особливих локацій та розмістіть фігурки персонажів згідно зі вказівками застосунку.
Відвідання особливих локацій. Такі локації позначені на плитці особливими жетонами. Під час цієї фази ви також можете відвідати персонажа, адже кожна фігурка, крім фігурок гравців, також вважатиметься особливою локацією. Виберіть у застосунку, що саме ви бажаєте відвідати під час цього ходу, й далі оберіть серед доступних варіантів дію, яку можете виконати.
Серед дій в особливих локаціях вам зустрічатимуться:
Взаємодії - відбувається автоматично без перевірок, й ви маєте вибирати серед можливих варіантів дій, що пропонує застосунок (взяти чи викинути, ввійти чи залишити тощо).
Перевірки - відбуваються завдяки кидку гральних кісток. Візьміть дві основні кістки й будь-яку довільну кількість відновлених кісток зусиль та киньте їх. У грі є три вміння персонажів: знання, сила й спритність. На треку кожного з вмінь на планшеті вашого героя ви будете розміщувати особливі маркери. Порахуйте суму результатів на кинутих кістках - кожен маркер у комірці, що дорівнює або менша за отриману суму, вважатиметься успіхом. Додайте також успіхи за особливий символ кола, якщо викинули такий на кістці зусіль. Деякі карти предметів також можуть вплинути на кількість успіхів. Якщо кількість успіхів дорівнює або більша за складність перевірки у застосунку, ви вдало проходите перевірку, інакше є вона вважається проваленою. І успішне, і провалене проходження матимуть свої сюжетні наслідки, на які вкаже застосунок.
Сканування карт предметів - у деяких ситуаціях вам можуть знадобитися зброя чи особливі предмети. Застосунок вкаже вам на можливість використання карти. Після цього виберіть підхожий предмет та зіскануйте qr-код на відповідній карті за допомогою застосунку. Деякі предмети, такі як зброя, ви зможете використовувати багаторазово, а деякі (особливо ті, що ви передаєте іншим персонажам) ви після використання можете втратити.
Сканування карти Призначення - найчастіше ця опція буде доступною під час взаємодії з неігровими персонажами. У такому разі ви маєте вибрати один зі шляхів та зісканувати його код на лиці своєї карти Призначення. Неігровий персонаж після цього скерує ваші подальші пошуки. Уся інформація у застосунку є загальновідомою (відкритою для усіх учасників), однак неігрові персонажі ніколи не викажуть вашого таємного Призначення іншим учасникам, адже говоритимуть щодо нього натяками, які зрозумієте тільки ви.
Сканування або перевірка - виберіть щось одне, зісканувати предмет або пройти перевірку.
Торгівля - після відкриття недосліджених плиток місцевостей ви також можете знайти торговців. Застосунок вкаже вам, кати яких предметів необхідно відібрати до стосу, викласти на плитку й накрити жетоном особливої локації. Під час виконання дії "торгівля" ви можете придбати будь-яку кількість карт із цього стосу, якщо вам вистачить на них монет.
Ініціація фіналу - для цього ви маєте знайти й відвідати особливу локацію, на яку вказує ваше Призначення. Далі керуйтесь вказівками застосунку.
Базова гра містить 5 сценаріїв включно із навчальним, які після першого можна проходити у будь-якій послідовності, хоча вони й пов'язані між собою та приведуть вас до глобального фіналу кампанії згідно із результатами проходження окремих глав. Ви можете й перепроходити їх, шукаючи нові шляхи вирішення сюжетних завдань та відвідуючи пропущені локації, однак рекомендовано це робити із досвідченими гравцями, що вже знайомі зі сценарієм, щоб ніхто з учасників не мав додаткової переваги.
Гра причудова!!!! Вже пройшли і основну коробку і доповнення.
Цікаво навіть у соло режимі, коли можна обійти усі закутки, поспілкуватися зі всіма персонажами.
Дуже дуже чекаємо на переклад інших доповнень!!!
А ще, хотілось би детальне відео українською про те, як створювати власні сценарії !
Олександр Литвиненко, дякуємо за відгук! Якщо у Вас виникли труднощі з пошуком фігурок, напишіть нам https://geekach.com.ua/kontakty/, ми зможемо вам допомогти.
Це мій перший досвід у такому жанрі і я у захваті, гра неймовірна! Сподіваюсь буде переклад сюжетів від ком'юніті та додаткових кампаній.
Також, підкажіть, будь ласка, схожі на Призначення ігри, де подібна механіка, варіативність дій або відкритий світ і цікавий сюжет.
Шкурупій Владислав Сергійович, дякуємо за чудовий відгук! Рекомендуємо звернути увагу на дуже схожі за механікою ігри "Володар Перснів. Пригоди в Середзем'ї" та "Маєтки божевілля".
Дуже сподіваюсь побачити локалізацію доповнень All That Glitters / Sea of sand / Myth and Folklore .
Гра заходить різним компаніям, душе швидко пояснюється та завжди хочеться грати ще.
До речі, англомовне доповнення 2x2 Bound by fate підходить до локалізованої частини гри. Застосунок підтримує, мінорні моменти нелокалізовані, але грати не заважає
Не те, щоб відгук, але питання.
Сподіваюся відповідь може бути корисною не тільки мені...
Отже.
Це настільна рольова гра (десь приблизно у дусі D&D, як я (що ніколи не грав у настільні рольові ігри) розумію. Тільки замість живого майстра гри - застосунок (комп'ютерна програма).
Це, як на мене, дуже цікаво щоб зрозуміти на практиці,
чи подобаються тобі такого плану ігри, не беручи на себе ніяких зобов'язань щодо часу, без пошуків компанії/клубу/майстра тощо.
А оскільки це гра напівкомп'ютерна,- питання. Чи є тут 'Save Game'?
Тобто можливість зберегти свій прогрес у пригоді, а також поточну розстановку всіх фрагментів мапи, мініатюр NPC та монстрів, предметів, що продаються на конкретних локаціях, тощо.
Тобто, пограти скільки є часу, а потім скаласти все до коробки, а наступного, скажімо, вихідного отримати від застосунку вказівки, як все розкласти на столі, щоб продовжити свою пригоду?
Бо, як на мене, малореально тижднь тримати все це на столі в зачиненій кімнаті (власний палац з окремою кімнатою для ігор має не кожен ;) .
Олександр, дякуємо за відгук. Так, прогрес зберігається та гра пропонує вам повернутися до останньої гри.
Відповісти
Михайло
Олександр, так, у застосунку прогрес зберігається, якщо не помиляюсь - на початку кожного ходу. Гру можна спокійно зібрати в коробку та потім знову розкласти щоб продовжити свою пригоду. Єдине що, раджу десь робити собі помітку на якому квадратику поля стояли ваші персонажи (персонаж), бо фігурки персонажів у застосунку не відображаються.