Кількість
|
Вартість
|
||
|
Культовий дуельний варгейм про Першу світову війну. Настільна гра «Paths of Glory» була розроблена в 1999 році визнаним майстром варгеймів - Тедом Рейсером. У його активі більше 30 воєнних ігор, зокрема такі хіти, як «World War II: Barbarossa to Berlin», «The Dark Valley» і «Reds! The Russian Civil War 1918-1921».
«Paths of Glory» - безумовно, найкраща гра Теда Рейсера. В 1999 році вона ставала переможцем конкурсу «Charles S. Roberts», а у 2000 році здобула перемогу на конкурсі «International Gamers Awards» як «Найкраща історична симуляція». Гікач хотів би зазначити, що «Paths of Glory» досі входить до ТОП-3 накращих воєнних ігор усіх часів на сайті «BoardGameGeek».
Перед вами делюксове видання гри з альтернативним полем у сучасному дизайні на зворотному боці класичного поля, 20 додатковими картами з відповідними жетонами та фішками й останньою версією правил від 2018 року.
Шляхи слави гра. Перша світова війна 1914-1918 рр.
У грі «Шляхи слави» один гравець зіграє за альянс Центральних держав (Німецька, Австро-Угорська, Османська імперії та Болгарське царство), а інший - за Антанту (Британська та Російська імперії, Французька республіка). Вони можуть вибрати один зі сценаріїв - «Ознайомчий», «Обмежена війна» або «Кампанія».
«Шляхи слави» - асиметричний варгейм на картковому двигуні. Супротивники отримують особисті унікальні колоди, що складаються з карт мобілізації, обмеженої й тотальної війни. Упродовж гри карту можна розіграти різними способами - як одноразову подію або ж використати вказані на карті очки операції / передислокації / поповнення. Армії та корпуси виконані у вигляді фішок з параметрами бою, життя та руху. В бою використовуються таблиці, застосовуються модифікатори, а потім кидаються кубики.
Перебіг гри
Партія складається з ходів. Кожен хід ділиться на 7 фаз.
- Фаза обов'язкового наступу
Гравці кидають кубики, звіряють результати з таблицями й визначають, чи повинні контрольовані нації здійснювати обов'язковий наступ.
- Фаза дій
Триває 6 раундів. Щораунду гравці роблять по 1 дії. Активний гравець може розіграти карту як операцію, як передислокацію, як поповнення, як подію, запропонувати перемир'я (якщо маркер ПО знаходиться в допустимих для гравця межах) або отримати 1 очко операції без розіграшу карти.
- Фаза виснаження
Гравці прибирають з поля всі жетони армій і корпусів без постачання.
- Фаза облоги
Для кожної обложеної фортеці треба кинути кубик, щоб перевірити, чи здається вона.
- Фаза стану війни
Гравці перевіряють умови автоматичної перемоги, визначають, чи було укладене перемир'я, а також рівень залученості до війни.
- Фаза поповнень
Гравці витрачають очки поповнення з розіграних карт.
- Фаза добору карт
Гравці добирають карти з особистих колод, щоб на руках було по 7 карт.
Кінець гри
Ознайомчий сценарій закінчується наприкінці 3-го ходу. Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.
Автоматична перемога. Центральні держави перемагають автоматично, якщо значення ПО в фазу стану війни 20 або більше, а Союзники - якщо 0 або менше.
Сценарій обмеженої війни закінчується, якщо один з гравців перемагає автоматично, якщо досягає рівня залученості «Тотальна війна», або наприкінці літа 1916-го року (10-й хід). Гравці також можуть укласти мирову угоду. Для перемоги Центральні держави повинні набрати 17 або більше ПО, а Союзники - 12 або менше. Якщо маркер знаходиться між цими значеннями - значить, нічия.
Сценарій повної кампанії закінчується, якщо один з гравців перемагає автоматично, якщо була укладена мирова угода, або наприкінці зими 1919-го року (20-й хід).