Кількість
|
Вартість
|
||
|
ГЛОБАЛЬНЕ ПРОТИСТОЯННЯ
Чудова воєнна стратегія про Другу світову війну. Гравці долучаться до однієї з двох конфліктуючих сторін - антигітлерівської коаліції або країнам Осі, і спробують взяти гору в глобальному протистоянні. Протягом двадцяти раундів гравці будуть боротися за джерела постачання і виконувати різні умови. Переможе табір, який набрав найбільшу кількість переможних очок.
НАЙКРАЩА ВОЄННА СТРАТЕГІЯ
Настільна гра «Генерали: Друга світова» - можливо, найкраща глобальна стратегія в сеттингу Другої світової війни. У 2014 році гра стала номінантом премії «Golden Geek» в категорії найкращий варгейм. У 2015 році гра була відзначена на конкурсі «International Gamers Award» і увійшла в шорт-лист категорії «Найкраща стратегія для великої кількості гравців».
УНІКАЛЬНІ КОЛОДИ
На початку гри учасники вибирають одну або кілька країн (якщо гравців менше 6) - СРСР, США або Великобританію, Німеччину, Італію або Японію. Сили повністю асиметричні. Мало того що країни відрізняються одна від одної кількістю армій і флотів, для них також передбачені різні карткові колоди, що визначають неповторний стиль гри, швидкість розвитку, взаємодію з іншими країнами і, як наслідок, свої власні переможні стратегії.
ДЖЕРЕЛА ПОСТАЧАННЯ
Гравці ходять по черзі - починає завжди Німеччина, а закінчує раунд США. Гравець розігрує одну карту, отримує переможні очки, скидає з руки будь-яку кількість карт, а потім добирає до 7 карт. В окремому секторі на карті може бути тільки одна фішка армії або флоту. Щоб армії отримували постачання, вони повинні з'єднуватися безперервними лініями з джерелами постачання. Якщо в момент ходу гравця його армії або флоти відрізані від постачання, фішки прибираються з поля. Таким чином, «Генерали: Друга світова» - це ще й логічна гра, в якій треба враховувати геометричне розташування фігур.
РОЗІГРАШ КАРТ
Гравець розігрує карти, поки вони є у нього на руці або в колоді. Він може побудувати нову армію або флот, продовживши лінію постачання або виставивши фішку в домашньому секторі своєї країни. Карти атаки дозволяють знищити армію або флот ворога в сусідньому секторі. Економічна війна змушує противників скидати карти. Карти подій мають одноразовий ефект. Карти статусу кладуться перед гравцем і розігруються, коли виконується зазначена на них умова. Карти відповідей розміщуються взакриту - вони дозволяють відповісти на певну дію суперника. У свій хід гравець може розіграти тільки одну карту з руки і будь-яку кількість раніше викладених статусів і відповідей.
ПЕРЕМОЖНІ ОЧКИ
У свій хід гравець отримує по два переможних очки за кожне джерело постачання, займане його армією, і по одному очку за кожне джерело постачання, контрольоване союзною армією. Після 20-го раунду перемагає табір, який набрав найбільшу кількість переможних очок. Гра також може закінчитися достроковою перемогою, якщо одна з протиборчих сторін займе 2 домашніх сектора противника.