Кількість
|
Вартість
|
||
|
Просунута версія гри «Kingdomino» з будівлями і вежами, лицарями і монетами, драконом і королевою. Настільна гра «Queendomino» була розроблена в 2017 році неперевершеним Бруно Каталою. Цього плодовитого французького геймдизайнера читачі Гікача знають по таким хітам, як «Кіклади», «Five Tribes», «7 Чудес: Дуель», «Канагава» і «Нагараджа».
У 2017-18 роках гра «Queendomino» ставала номінантом конкурсів «Golden Geek», «Tric Trac» і переможцем «UK Games Expo». Також потрібно відзначити, що гра входить в ТОП-100 найкращих сімейних ігор всіх часів на сайті «BoardGameGeek».
Клаптева імперія гра: Вежі для Королеви, лицарі-податківці і будівництво будівель
У цьому більш глибокому, варіативному та стратегічному аналогу «Клаптикового королівства» учасникам пропонується побудувати імперію 5 на 5 квадратів (або 7 на 7 при грі вдвох). Перед початком партії тайли земель перемішуються і кладуться в органайзер. У центрі столу розміщується планшет будівництва. З стопки тайлів будівель потрібно відкрити шість тайлів і розмістити їх в ряд на цьому планшеті.
Гравці отримують стартові ділянки, королів, лицарів і монети. З органайзера береться чотири тайла земель, вони викладаються під планшетом будівництва в ряд по зростанню чисел на них. Гравці визначають порядок ходу випадковим чином, а потім по черзі виставляють своїх королів на вільні тайли. Розставивши королів, гравці викладають наступний ряд з чотирьох тайлів.
Ігровий процес Queendomino
Надалі порядок ходу визначається розташуванням королів на тайлах ділянок. Першим ходить той, чий король стоїть на тайлі під планшетом будівництва, другим - король на наступному тайлі і т.д.
У свій хід гравець:
- приєднує поточний тайл (займаний королем) до своєї імперії. Ландшафти в місці з'єднання повинні збігатися (хоча б одна клітина нового тайла). До стартової ділянки можна приєднати будь-який тип ландшафту. Новий тайл не повинен вилазити за межі квадрата 5 на 5 (або 7 на 7 при грі вдвох).
- відправляє одного або двох лицарів на збір податків. Лицар виставляється на клітку нового тайла - гравець отримує стільки монет, скільки ділянок того ж типу є в імперії. Лицарі залишаються на ділянках до кінця гри.
- будує будинок. Гравець вибирає тайл будівництва на планшеті, витрачає монети і викладає його на клітку міста в своїй імперії червоною стороною вгору. За будівництво даються миттєві бонуси:
- вказане на тайлі будівлі число лицарів;
- вказане на тайлі будівлі число веж (ці фішки кладуться на тільки що побудований будинок);
До гравця, в чиїй імперії найбільше веж, приєднується королева. Це фішка що переходить. Королева дає знижку в одну монету при кожному будівництві. Вона розміщується в найбільшій області одного типу і вважається як додаткова корона в кінці гри.
Постійні ефекти будівлі діють до кінця партії - це бонусні монети при зборі податків за лицарів або вежі. Також на тайлах будівель можуть бути корони або додаткові умови отримання переможних очок.
- платить дракону, щоб той спалив будинок. Гравець витрачає одну монету, скидає тайл будівлі з планшета будівництва і ставить на його місце фішку дракона.
- виставляє короля на вільний тайл в наступному ряду.
Коли всі гравці походять, фішка дракона забирається з планшета, тайли будівель зсуваються вправо (дешевшають), а звільнені місця заповнюються новими тайлами зі стосу. Далі відкривається новий ряд тайлів земель. Можна починати черговий раунд.
Кінець гри
Гра триває 12 раундів. Потім гравці переходять до підрахунку очок.
- кожні три монети - 1 очко;
- кожна область, куди входять ділянки одного типу, приносить очки за такою формулою: число квадратів * число корон;
- будівлі приносять безумовні або умовні очки.
Гравець з найбільшою кількістю очок стає переможцем.