Кількість
|
Вартість
|
||
|
ІННОВАЦІЙНИЙ АБСТРАКТ
Революційний абстрактний філлер від Карла Чудика і Кріса Сесліка, авторів знаменитої «Інновації» та її продовжень. Настільна гра «Red 7» вийшла у світ в 2014 році. У тому ж році гра стала номінантом конкурсів «Meeples 'Choice» і «Golden Geek» в категоріях «Найкраща карткова гра», «Краща сімейна гра», «Краща паті-гра» і «Найбільш інноваційна гра».
Гра на вибування
Правила настільної гри «Red 7» настільки прості, що їх здатна зрозуміти навіть дитина. А ось виграти відразу вийде далеко не у кожного. Завдання учасників - протриматися в грі якомога довше. Щоб не вибути, активний гравець в кінці свого ходу повинен лідирувати відповідно до правила на поточній карті. Єдиний учасник автоматично виграє партію.
ЧЕРВОНА СІМКА
Ігрова колода складається з 49 карт. Карти відрізняються кольорами і числовими значеннями від одного до семи. Крім того, кожна карта містить правило. Старшинство карти визначається за номіналом, а потім за кольором, згідно його порядку в спектрі веселки: червоний, оранжевий, жовтий і так далі. Таким чином, червона сімка є найсильнішою картою. Гравці отримують по сім карт в руку і по одній стартовій карті в свою палітру. У центрі столу викладається початкове правило.
ЛІДЕРСТВО В КІНЦІ ХОДУ
Активний гравець додає одну карту з руки в власну палітру І / АБО змінює своєю карткою поточне правило. В кінці ходу гравець повинен лідирувати серед усіх учасників за умовами, зазначеними у правилі. Якщо це не так, гравець вибуває. Також гравець вибуває, якщо на початку ходу у нього не залишилося карт.
ПРАВИЛА НА КАРТАХ
Всього є сім правил. У палітрі гравця повинна бути найстарша карта (спочатку за номіналом, а за однакової кількості - за кольором), має бути більше карт одного номіналу, більше карт одного кольору, більше парних карт, більше різнокольорових карт, найдовша послідовність, а також більше карт зі значеннями від 1 до 3.
ЕКСПЕРТНИЙ РЕЖИМ
Для досвідчених гравців передбачений просунутий варіант гри. Коли гравець викладає карту з номіналом 1, він повертає карту з палітри будь-якого гравця назад в колоду. Трійка дозволяє добрати в руку одну карту з колоди, п'ятірка - викласти додаткову карту в палітру і поміняти поточне правило ще однією картою, а сімка - замінити поточне правило картою з власної палітри.