Кількість
|
Вартість
|
||
|
На приставках «Resident Evil 2» вийшла понад два десятиліття тому, і не дарма отримала рімейк з оновленою графікою у 2019 році. «Resident Evil 2: The Board Game» втілює усі основні пазли та напружену атмосферу оригінальної гри, в якій двоє персонажів мають віднайти одне одного у заплутаних коридорах, аби разом втекти із зараженого Т-вірусом Ракун Сіті.
Виберіться з самого серця Оселі Зла
Грайте за Леона або Клер та знайдіть вихід серед глухих кутів, небезпечних кімнат і темних проходів, де за кожним поворотом може виявитися чергова потвора. «Resident Evil 2: The Board Game» є грою із популярною механікою "дослідження підземелля", що завдяки глибокому використанню сюжетної тематики "Оселі Зла" і застосуванню горрорних прийомів відеогри відчувається досить близькою до малознайомої сучасним гравцям класики.
Ви будете шукати ключі для відкриття кімнат та інші сюжетні предмети, вбивати або тікати від заражених Т-вірусом, зберігатися у сюжетних віхах та шукати шлях до іншого персонажа, аби завершити гру разом.
Фаза дій у Resident Evil 2
У «Resident Evil 2» фаза дій гравців чергується з фазою реакції ворогів. на відміну від гравців, вороги не мають власного ходу і діють лише якщо герої привернули їхню увагу: наблизились або здійняли галас. У свій хід гравець може виконати до чотирьох дій із переліку:
- Переміститися. Перемістити фігурку персонажа за дію можна лише на сусідню комірку, якщо вона не відгороджена закритими дверима або стіною. Переміщення можна здійснити й по діагоналі, однак не якщо комірка, на яку ви переміщуєтесь знаходиться за рогом коридору чи кімнати.
- Відкрити або зачинити двері. Дасть змогу переміщатися вам або захистить від переміщень ворогів.
- Пошук. Можна використати лише якщо інвентар героя не переповнений. Підберіть жетон предмета на комірці, на якій розташована фігурка персонажа та візьміть карту предмета з відповідної колоди.
- Обмін. Якщо ви на одній і тій само комірці з іншим персонажем, ви можете обмінятися будь-якою кількістю предметів.
- Використати предмет зі свого інвентарю і застосувати його текстовий ефект.
- Атакувати. Якщо ви маєте в інвентарі зброю, ви можете атакувати ворогів, яких бачите, в межах дільності зброї. Якщо у комірці героя перебуває один або більше ворогів, атакувати можна лише їх. Влучення визначається кидком кубика. За успіху нанесіть ушкодження та розіграйте додаткові ефекти. Поштовх відсуває ворогів на певну кількість суміжних комірок, вогонь чергою дає змогу витратити додаткові набої, аби нанести додаткові пошкодження.
Фаза реакції заражених Т-вірусом
Переважно дії ворогів є базовими атаками, якщо фігурка персонажа знаходиться на відстані атаки ворога і монстр бачить героя.
Значення та ефекти атак ворогів зазначені на їхніх картах, і замість перевірки влучення ворога у Resident Evil 2 гравець, якого атакують, перевіряє, чи його персонаж зміг ухилитися від атаки. Є три рівні успіху ухилення позначені відповідними символами. Від одного ворога дозволить ухилитися лише один успіх найнижчого рівня, та якщо ворог сильніший або їх більше, ніж один, складність перевірки буде вищою. Хай там як, успіх третього рівня за будь-яких обставин гарантує вдале ухилення.
Зазвичай вороги реагують на гравця лише після завершення його фази дій. Утім, є обставини, за яких вороги можуть реагувати поза чергою.
- Якщо ворог має прискорені рефлекси та це зазначено в нього на карті, він виконує базову атаку як тільки гравець переміститься на відстань атаки ворога.
- Якщо гравець виконує дію на одній комірці з ворогами, вони негайно його атакують ще до застосування ефекту дії гравця.
- Коли гравець здійснює атаку, її звук привертає увагу зомбі й вони переміщуються в бік персонажа на відстань свого руху.
Фаза напруги у Resident Evil 2
Ця фаза наступає після розвʼязання дій гравців і реакцій ворогів. Відкрийте одну карту напруги з відповідної колоди. Якщо учасники не можуть виконати умови карти (наприклад, вони мусять розташувати на полі нових ворогів, а запас фігурок вже вичерпався), гравці негайно програють.
Існує три види карт напруги за кольорами:
- Зелені складають більшу частину колоди та не несуть загрози персонажам.
- Бурштинові штовхатимуть героїв до складного вибору щодо подальшого просування у грі. Вони оповідають про дивні звуки чи рухи у приміщеннях, чи абияку іншу зміну ситуації без прямої загрози, але з можливими небезпечними наслідками.
- Червоні максимально небезпечні, бо приводять до гравців нових зомбі або змушують діяти ворогів поблизу поза чергою.