Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт: 9:00–18:00

Сб-Нд: 9:00–17:00

0
Мій кошик
Характеристики
Аксесуари

Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними.

Протектори 63.5x88 (100 шт) - 4 пачки
Преміальні протектори 63.5x88 (50 шт) - 7 пачок
Видавець Geekach
Мова

Мова видання гри.

Українська
Текст у грі

Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання:

Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил).

Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою.

Багато - практично неможливо без перекладу.

Мало
Час партії 15 - 20 хвилин
Гравців 1 - 4
Вік 14+
BGG

Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою.

More info
Основний розділ Воєнні
Додатковий Стратегії, Настільні ігри, Америтреш, для хлопчиків, Кооперативні, Для підлітків, Логічні, Гікам, Швидкі, Дуельні, Соло, Історія
У коробці

Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки.

Деталізовані пластикові фігурки (16 шт.)
Двосторонні поля бою (2 шт.)
Книжки кампаній для соло- та кооперативної гри (2 шт.)
Книжка правил (1 шт.)
Гральні карти (324 шт.)
Жетони зосередження (18 шт.)
Картонні фігурки бота (9 шт.)
Кільце камае та жетони переваги (по 6 шт.)
Фрагменти місцевості (серед них сакура)
Артикул моделі GKCH125SJ
Штрихкод 4820242621087
Країна друку Китай

Настільна гра Сенджюцу. Битва за Японію (Senjutsu: Battle For Japan)

В наявності
Артикул: GKCH125SJ
1 950 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки

Замовити швидко

Швидка воєнна гра з мініатюрами про битви самураїв. Настільна гра «Senjutsu: Battle For Japan» вийшла в 2022 році. Вона отримала відмінні оцінки та відгуки на сайті «BoardGameGeek». Це незвичайний дуельний скірміш на 15-20 хвилин з можливістю гри соло проти бота, а також з кооперативним режимом. Якщо ви шукаєте недовгий і нескладний ворґейм, то Гікач радить звернути увагу на цю універсальну гру. «Senjutsu: Battle For Japan» здивує не тільки новачків, а й досвідчених фанатів воєнних ігор.

У грі «Сенджюцу» ви створюєте унікальну колоду для свого персонажа. Гра може похвалитися захопливим ігроладом і красивими високодеталізованими мініатюрами. Завдяки розмаїттю стратегій кожна ваша партія буде незабутньою. Лише від вас залежатиме, залишите ви поле бою закривавлений і зганьблений чи завершите поєдинок славною перемогою.

Сенджюцу. Битва за Японію гра. Війни самураїв

Шьогунат Ашікаґа втратив свою відвічну владу. Феодальна Японія занурилася в жорстоку громадянську війну. Клан пішов на клан. Місцеві вельможі дайміо втрутилися в боротьбу за панування в країні.

У грі «Сенджюцу. Битва за Японію» ви виконуєте роль самурая, досвідченого воїна, що присягнув служити дайміо та їхньому клану. Використовуйте особисті вміння, зброю і стиль бою кожного персонажа, щоб перехитрити своїх суперників у поєдинках.

Дерево камае

Дерево камае визначає основні камае (тілесні й «ментальні» пози) вашого персонажа, а також його улюблене камае. Кожен персонаж має власну карту дерева камае. Перебуваючи в одній з позицій камае, указаних на карті на дереві камае, персонаж застосовує відповідні ефекти камае на картах умінь.

Ефекти карт дозволяють змінювати позицію камае, пересунувши кільце камае «гілками» дерева на вказану відстань. Якщо кільце камае досягає позиції зосередження (зупинятися на ній не можна), гравець отримує жетон зосередження. Жетони зосередження можна витратити для оплати різних ефектів. Деякі ефекти також дають змогу відразу вибрати й зайняти певну позицію, ігноруючи всі «гілки». 

Перебіг гри

Партія складається з серії ходів. Вона триває до перемоги одного з гравців.

Кожен хід поділяється на такі кроки:

  1. Узяти. Кожен гравець бере на руку 1 верхню карту вміння зі своєї колоди карт умінь.
  2. Вибрати. Кожен гравець вибирає 1 карту вміння з руки та кладе її долілиць перед собою.
  3. Відкрити. Гравці одночасно перевертають вибрані карти й оплачують вартість розіграшу жетонами зосередження (якщо треба). Далі кожен гравець може зіграти карту вміння з властивістю негайної заміни, заплатити вартість зосередження (якщо треба) й скинути замінену карту.
  4. Розіграти. Усі відкриті карти вмінь розігрують за порядком зменшення значень ініціативи, починаючи з карти з найбільшим значенням. Ефекти карт вмінь завжди застосовують зверху вниз, по одному ефекту за раз.

Ефекти переміщення дають змогу персонажу переміститися на одну або кілька клітинок на полі або виконати один або більше поворотів відносно напрямку лицевого боку персонажа. Якщо у свій хід гравець вибрав карту вміння атаки, він повинен спробувати застосувати її атакувальний ефект й оплатити додаткову вартість зосередження (якщо треба).

Зазнаючи поранень, гравець бере карти поранень і кладе їх в свою ігрову зону. Деякі ефекти завдають важких поранень – тоді гравець бере карту важкого поранення і кладе в свою ігрову зону. Якщо персонаж має принаймні 1 карту важкого поранення, він щоходу скидає верхню карту своєї колоди. Кількість поранень (звичайних і важких) рахують, щоб визначити, коли персонаж зазнає поразки.

Деякі ефекти атаки дають змогу відштовхнути, притягнути або розвернути персонажа на полі бою. Ефекти блокування захищають від атак суперників. Ефекти карт контратак дозволяють персонажу, що захищається, після успішного блокування завдати удару у відповідь.

  1. Скинути. Покладіть у скид карти умінь у грі. Карти основних умінь і карти основної зброї не скидають, а натомість повертають на руку.

Перемога у грі

Якщо гравець вражає суперника ефектом розгрому (є на деяких потужних картах атаки), той відразу зазнає поразки, незважаючи на те, чи досяг він свого ліміту поранень.

Якщо кількість поранень персонажа дорівнює ліміту поранень або перевищує його, цей гравець зазнає поразки. Переможцем у будь-якій грі стає останній непереможений персонаж (або команда персонажів).

 

Відеоогляд настільної гри Сенджюцу. Битва за Японію (Senjutsu: Battle For Japan)

Добрий день. А допи українською будуть??? Бо самий смак там.
Відповісти
Снегирев Игорь Александрович, добрий день! Хотіли б локалізувати доповнення, та поки зарано щось казати точно.
Відповісти
Було б дуже чудово
Відповісти
В коробці немає всіх перелічених карток зброї яка вказана на картках персонажів , натомість є тонфа , посох , саї і коса (здається це зброя з доповнень). Так має бути , чи щось наплутали?
Відповісти
Володимир Ващенко, деякі з цих видів зброї є частиною "набір зброї" stretch goal. Деякі з них призначені для персонажів з доповнення. Звичайно, ви можете використовувати будь-яку зброю з будь-яким персонажем, якщо хочете трохи урізноманітнити свою гру.
Відповісти
Доброго дня. Правила не дуже зрозумілі, як на мене) можете пояснити як правильно грати захист - атаку?
Наприклад:
1. Захищаюсь я тільки якщо моя ініціатива дорівнює або більше атаки, так? Тобто я перший розігрую захист.
2. Якщо я перший граю захист, то як правильно грати? Спочатку, наприклад, я виконую переміщення і те що намальвано вище схеми захисту, потім "розтавляю" щіти і тоді дивлюсь чи блокую я атаку з урахуванням всіх переміщень які є на карті атаки супротивника вище схеми атаки ну і на саму схему. Тоді, якщо я розумію, що заблокував атаку з урахуванням переміщень супротивника, я одразу граю ефект "у разі успіху"?
3. Якщо все так, то якщо у мене в пункті у разі успіху є обов'язкове переміщення і після мого переміщення, тепер вже супротивник зможе мене атакувати бо я вже не там де щіти ставив. Супротивник зможе атакувати і теж після успішної атаки зіграє ефект "у разі успіху", так?
4. В карті захисту пункт "у разі успіху" працює тільки тоді, коли я заблакував атаку? Якщо я просто відійшов так, що супротивник мене не задів це є успіхом?
Відповісти
Данило, добрий день.
1. Так.
2. Так, якщо ви успішно заблокували атаку, ви можете виконати ефект, який вказаний в пункті “у разі успіху”.
3. Супротивник також може виконати ефект “у разі успіху” після успішної атаки.
4. Якщо ви просто відійшли так, що супротивник вас не задів, це не є успіхом в контексті пункту “у разі успіху”. Успіх відбувається лише при успішному блокуванні атаки.
Відповісти
Привет) Подскажите, пж, по поводу разделительной линии на картах.
Карта с инициативой 6, разделительная линия 1.

Как опускать значение инициативы до 1, что б выполнить все свойства карты?

Відповісти
Привіт) як я зрозумів, карти граються в порядку ініціативи: наприклад в тебе карта з ініціативою 6, а на карті ще є розділова лінія з ініціативою 1. В супротивника карта з ініціативою 4.
Тож ви будете грати так:
Спочатку ти граєш те що з ініціативою 6 на твоїй карті, потім супротивник грає свою карту з ініціативою 4, а потім ти граєш те що в тебе на карті з ініціативою 1
Відповісти
О, если так, то все выглядит намного проще) А то я затер правила, но так и не понял, как корректно сыграть это линию.

Відповісти
Japanes yooooooooo
Відповісти
Ще 5 коментарів
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
  • Новою поштою всією Україною (1-2 дні)
  • Укрпоштою (Україною та світом)
  • Безкоштовно за замовлення від 2000 грн

Більше інформації про доставку

  • Кредитною карткою (прямий платіж, Privat24, Wayforpay)
  • Через касу або термінал самообслуговування
  • Готівкою при отриманні (післяплата)

Більше інформації про оплату

  • Тільки оригінальний товар від перевірених постачальників
  • Надійна упаковка, гарантія цілісності товару
  • Відправка в день замовлення або на наступний день (для вечірніх замовлень)

Більше інформації

Поширити у соцмережах
Вгору