Кількість
|
Вартість
|
||
|
Безперечно, найвідоміша дуельна гра всіх часів і народів. Якщо ви навіть маєте величезну колекцію різноманітних настолок від філлерів до гігантів-стратегій, це не дає вам права оминути оком її величність шахову дошку. А для тих, кому хочеться чогось схожого, але тематичного і трохи простішого - Гікач підготував прекрасну Онітаму.
Декілька догм
Білі - завжди починають. Для перемоги треба вбити Короля суперника. За свій хід можна пересунути лише одну фішку, виняток - рокіровка короля з баштою. Ваші фішки можуть переміститися або на пусту, або на ворожу клітинку. Ніхто, крім коня, не стрибає через фішки.
Як ходять фігури
- Король - на одну клітинку в будь-якому напрямку
- Королева - найрухливіша фігура, в будь-якому напрямку на довільну доступну дальність
- Башта - горизонтально або вертикально
- Стрілець - по діагоналі
- Кінь - буквою «Г»
- Пішак - ходить тільки вперед, а атакує лише діагонально, на одну клітинку. Виняток - зі стартових клітин кожен пішак може переміститися відразу на дві клітки вперед. Коли пішак досягає протилежної сторони ігрового поля - він перетворюється на будь-яку іншу фішку, крім Короля.