Кількість
|
Вартість
|
||
|
Швидка карткова гра, в якій гравці збирають однакові набори, щоб зловити духів. Настільна гра «Siggil» була розроблена в 2015 році. Автора гри, французького геймдизайнера Анрі Кермарека, Гікач знає за іграми «Ekö», «Моторошна лавка» та roll & write серією «Penny Papers».
Сигіл гра. Полювання на духів
Учасники гри стануть магами. В процесі партії вони будуть створювати магічні печатки-сигіли та замикати ними духів.
На початку гри всі карти духів перетасовуються. Потім згідно зі схемою формується сигіл. Карти викладаються горілиць і долілиць, перекриваючи одна одну.
Перебіг гри
Учасники ходять по черзі. Активний гравець бере доступну (не перекриту іншою картою) карту на руку.
Після цього гравець може полонити якогось духа:
- Нічийного духа поруч з сигілом. Зіграти з руки три карти тієї ж масті або того ж номіналу, що й нічийний дух. Гравець викладає карти перед собою - в стос.
- Духа, схопленого іншим гравцем. Зіграти з руки набір з однакових карт тієї ж масті або того ж номіналу, що і схоплений дух. У наборі має бути на одну карту більше, ніж у наборі власника.
Кінець гри
Партія закінчується, коли якомусь гравцеві вдається полонити певну кількість духів (залежить від числа учасників). Цей гравець стає переможцем.
Також гра закінчується, коли хтось забирає останню карту з сигілу. Тоді перемагає той, хто полонив більше духів.