Кількість
|
Вартість
|
||
|
ДРУГА РЕДАКЦІЯ «X-WING»
Прославлений дуельний варгейм, що відтворює космічні битви імперців і повстанців у всесвіті «Зоряних воєн». «Star Wars: X-Wing (Second Edition)» - друге видання настільної гри «X-Wing», що вийшло в 2018 році. Гікач хотів би звернути увагу на божевільний рейтинг гри на сайті «BoardGameGeek», що набагато перевершує поточну оцінку першого видання. У даній версії гри використовується електронний додаток. Як і раніше, гравці будуть складати ескадрильї із знаменитих кораблів і пілотів - і влаштовувати космічні бої, яких світ ще не бачив.
СТАРТОВИЙ НАБІР
Друге видання «Star Wars: X-Wing» відкриває нову віху в одвічному протистоянні Світла і Темряви. Стартовий набір містить зібрані і пофарбовані мініатюри кораблів - універсальний зоряний винищувач Альянсу T-65 X-крил і парочку імперських винищувачів-«колісників» TIE/ln. У додаткових наборах ви знайдете інші легендарні кораблі, а також найвидатніших пілотів кіносаги «Зоряні війни».
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
Гравці вибирають сторони і отримують карти кораблів і апгрейдів. Потім вони по черзі розміщують перешкоди (астероїди і сміттєві хмари) в ігровій зоні та виставляють свої кораблі на стартові позиції. Партія складається з серії раундів, кожен раунд ділиться на етапи планування, системи, активації, бою і завершальної фази. Для перемоги потрібно знищити ескадрилью супротивника.
У фазу планування гравці таємно обирають для своїх кораблів маневри, виставляючи на дисках напрямок (стрілка), швидкість (число) і складність (колір). У фазу системи гравці застосовують спеціальні здібності кораблів (неактуально для базового набору). У фазу активації кораблі виконують маневри в порядку зростання ініціативи. У фазу бою кораблі атакують один одного. У завершальну фазу гравці прибирають деякі жетони і оновлюють карти.
МАНЕВРИ
Гравець відкриває диск маневрів, знаходить потрібний шаблон маневру відповідно до обраного напрямку і швидкості, прикладає його до підставки корабля, а потім переставляє корабель на протилежний кінець шаблону. Якщо гравець вибрав червоний колір маневру, корабель отримує жетон перевантаження. Зелений колір, навпаки, дозволяє прибрати жетон перевантаження. До речі, Гікач забув сказати, що корабель не може виконувати «червоні» маневри, якщо у нього вже є жетони перевантаження. Після переміщення корабель може зробити одну дію.
АТАКИ
У фазу бою кораблі проводять атаки в порядку спадання ініціативи. Ціль повинна знаходитися в секторі обстрілу, на лінії видимості і в межах досяжності. Для визначення дальності використовується спеціальна лінійка. Атакуючий кидає стільки червоних кубиків, скільки вказано на його карті корабля. Той, що захищається кидає зелені кубики, зазначені на його карті. Кожен символ ухилення скасовує одне звичайне або критичне попадання.
Той, що захищається отримує урон за кількістю нескасованих звичайних і критичних влучень. Спочатку корабель втрачає щити, а потім вже отримує карти урону. Якщо попадання було критичним, гравець повинен ще й застосувати ефект на карті урону. Корабель знищується, коли кількість карт урону стає рівною показнику його міцності.