Кількість
|
Вартість
|
||
|
ЧЕТВЕРТЕ ВИДАННЯ КУЛЬТОВОЇ КОСМООПЕРИ
Супермасштабна фантастична стратегія від неперевершеного Корі Конечки («Forbidden Stars», «Star Wars: Rebellion», «Star Wars: Destiny», «Star Wars: Imperial Assault», «Залишитися в живих: Незвідані землі», «Древній жах», «Descent: Мандри у темряві»), засновника компанії «Fantasy Flight Games» Крістіана Петерсена (автора попередніх випусків «Twilight Imperium», «StarCraft: The Board Game» та «A Game of Thrones: The Board Game») і Дейна Белтрамі, автора доповнень до «Древнього жаху», «Знаку Древніх» та «Warhammer Quest: The Adventure Card Game»).
Довгоочікуване четверте видання гри «Сутінки імперії» містить флагманські кораблі, карти стратегій, галактичні тайли і всі раси, які входили в доповнення до третього видання. Перероблені, вдосконалені правила і революційні механіки дозволяють істотно скоротити час партії. У новому виданні були змінені принципи торгівлі, процес дослідження технологій, етап політичного порядку денного, а також способи розміщення юнітів ПСО та космічних доків.
Настільна гра «Twilight Imperium (Fourth Edition)» вийшла в світ в 2017 році. У тому ж році вона стала номінантом конкурсу «Golden Geek» в категоріях «Краща стратегічна гра» і «Краща тематична гра». «Twilight Imperium» може похвалитися фантастичною поточної оцінкою на сайті «BoardGameGeek». Якщо нові фанати будуть голосувати, як старі, Гікач не сумнівається, що гра незабаром наздожене «Глумхевен». Зараз же «Сутінки імперії» займають 15-е місце в загальному рейтингу і 9-е місце в рейтингу кращих стратегічних ігор. Для порівняння: «Twilight Imperium (Third Edition)» від 2005 року обіймає 50-е місце в тому ж рейтингу «BoardGameGeek».
БОРОТЬБА ЗА ПРЕСТОЛ МЕКАТОЛ-РЕКСА
Велика Сутінкова війна закінчилася. Уцілілі раси розповзлися по своїх рідних світах зализувати рани. На кілька тисяч років в галактиці запанував відносний мир. Настав час вселенської депресії і занепаду. Але якими б темними не були часи, рано чи пізно настає епоха Відродження. Раси почали підніматися з колін, качати мілітаристські м'язи і все частіше згадувати про порожнечу на імператорському троні.
Заповітний трон на планеті Мекатол-Рекс в серці колишньої Лазакської імперії вабив все сильніше. Незабаром в галактиці стартувала нова гонка озброєнь. Всі почали створювати армії і будувати зіркові армади. Втім, і дипломати в Галактичній раді ще не сказали свого останнього слова. Їх голоси поки що звучать голосніше гармат. Хто знає, можливо, вакантний трон буде легше зайняти шляхом політичних інтриг і маніпуляцій.
В настільній грі «Сутінки імперії» гравцям пропонується очолити одну з сімнадцяти великих рас і поборотися за імператорський трон на Мекатол-Рексі. В ході по-справжньому епічної партії учасники будуть зайняті війною, торгівлею та дипломатією. Виконані загальні та секретні цілі принесуть їм переможні очки. У грі переможе той, хто першим набере десять переможних очок.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
Насамперед гравці вибирають унікальні і неповторні фракції - Федерацію Сол, Хаканські Емірати, Баронат Летнєв, Сардак Н'орр, Королівство Ззча, Жол-Нарські університети і т.д. Вони створюють ігрове поле з шестигранних тайлів систем і виконують стартовий розклад. Перший гравець відкриває пару карт цілей. Отримавши по одній додатковій секретній карті цілі, учасники приступають до гри.
Ігровий раунд складається з чотирьох фаз - стратегії, дій, статусу і політики. У фазу стратегії гравці по черзі вибирають по одній карті стратегії із загальної ігрової області. Карти стратегій дають різні бонуси в фазу дій, наприклад, запобігають атаці супротивників, дозволяють досліджувати технології, будувати додаткові споруди, отримувати більше товарів, жетонів наказів, карт дій і т.п.
У фазу дій гравці роблять основні дії. Вони ходять по черзі, відповідно до числ на обраних картах стратегій. Активний гравець може здійснити одну дію:
- тактичну дію: гравець активує систему жетоном наказу, пересуває в систему скільки завгодно своїх кораблів з сусідніх систем, атакує ворожі кораблі в активній системі, після чого десантує свої наземні війська на планету. Використовуючи свою базу в активній системі, гравець може будувати загони за очки ресурсів;
Якщо в одній системі зустрічаються війська противників, починається бій. Космічний бій проходить в кілька етапів. Спочатку загони використовують загороджувальний вогонь, а потім гравці вирішують, чи будуть вони відступати. Противники кидають кубики за свої кораблі. Попадання зараховується, якщо випало на кубику значення не менше, аніж показник бою корабля. Ворожі юніти отримують по одній втраті за кожне влучання. Наземний бій протікає аналогічно - гравці роблять бойові перевірки і завдають шкоди ворожим юнитам.
- стратегічну дію: гравець активує основний бонус карти стратегії. Опоненти можуть активувати другорядний бонус даної карти стратегії;
- компонентну дію: гравець може скористатися дією, зазначеною на карті або на планшеті.
У фазу статусу гравці можуть виконати по одній загальній і по одній секретній цілі. Вони добирають карти, повертають жетони наказів і ремонтують пошкоджені загони. Фазу політики ініціює прибраний жетон хранителів з планети Мекатол-Рекс. Гравці збирають Галактичну раду і за допомогою карт політики голосують за закони.
Після фази політики починається новий раунд. Гра ведеться до тих пір, поки хтось не набере десять переможних очок. Партія може закінчитися раніше, якщо розкриті всі карти спільних цілей, і немає можливості відкрити нову карту цілі. В цьому випадку перемагає гравець, який набрав більше переможних очок.