Кількість
|
Вартість
|
||
|
ЩО КРИЄ В СОБІ СКРИНЬКА?
Настільна гра «Dungeon roll» - це швидка гра на кубиках, яка буде відмінним подарунком для любителів фентезійних рольових ігор. У компактній коробочці гри «Скриня пригод» ви знайдете карти героїв з унікальними здібностями, жетони досвіду і скарбів і, звичайно ж, півтора десятка кастомних кубиків, які є основним ігровим інструментарієм. Це білі кубики партії і чорні кубики підземелля, а також один десятигранник - лічильник рівнів.
ПРИГОДИ У ПІДЗЕМЕЛЛЯХ
На початку партії учасники отримують карти героїв і кладуть їх перед собою або стороною для новачка, або для майстра. У свій хід гравець кидає білі кубики, а його сусід зліва відіграє роль темного володаря, кидаючи чорні кубики підземелля. Кількість кубиків підземелля, які кидають, залежить від поточного рівня.
Шукач пригод повинен перемогти монстрів, інакше йому доведеться безславно відступити, не отримавши жетони досвіду. «Дракони», що випали, відправляються в драконяче лігвище. Коли в лігві збирається три або більше таких кубиків, герою доведеться битися з драконом. Перемога над драконом нагороджується жетонами скарбів і досвіду, а програш змушує бігти з підземелля.
КУБИКИ ПАРТІЇ
Герой може використовувати своє вміння і одноразову здатність на карті. «Сувій», що випав на кубику, дозволяє перекинути будь-які кубики, крім драконів. «Воїн» усуває всіх гоблінів, може замочити одного скелета або слимака. «Клірик» спеціалізується на скелетах, може впоратися з одним слимаком або гобліном. «Маг» знищує всіх слимаків або одного скелета чи гобліна. «Гікач» вбиває всіх (але це не точно). Злодій перемагає одного супротивника будь-якого типу, а вартовий - всіх супротивників одного типу. Злодії і вартові також вміють відкривати всі скрині, а їх однопартійці - по одній скрині на кожному рівні.
КІНЕЦЬ ГРИ
Пройшовши рівень, герой може спробувати взятися за наступний. Якщо він не бажає продовжувати, він може закінчити пригоду і отримати стільки очок досвіду, яке значення поточного рівня. Коли герой проходить 10-й рівень, його пригоди закінчуються, і він отримує 10 очок досвіду. Гра завершується після того, як всі гравці по три рази сходять в підземелля. Перемагає гравець, який набрав більше очок досвіду.