599 грн
|
|
599 грн
|
платежі
по 200 грн
платежі
по 300 грн
Видавець | Granna |
---|---|
Мова Мова видання гри. |
Українська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Мовонезалежна |
Час партії | 45 - 60 хвилин |
Гравців | 2 - 6 |
Вік | 7+ |
Основний розділ | Для дітей |
Додатковий | Настільні ігри, Розвивальні, 6-7 років, Сімейні, На кубиках, Дорожні |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
128 жетонів тварин 2 кубики правила гри |
Артикул моделі | 81756 |
Штрихкод | 5900221081756 |
Компактна версія гри "Суперфермер: Ранчо". Коштує дешевше і її можна взяти з собою в дорогу.
Настільна гра «Rancho» - внучка знаменитого «Суперфермера», польського хіта часів Другої світової війни. Гра «Суперфермер: Ранчо» вийшла в світ в 2012 році - на тридцятирічну річницю з дня смерті професора Кароля Борсука, автора оригінальної «Тваринної ферми».
У 2013 році гра «Ранчо» стала номінантом польського конкурсу «Gra Roku», а в 2014 році - конкурсу «Hungarian Board Game Award». Від себе Гікач хотів би додати, що дана гра є сучасний варіантом «Суперфермера» з переробленими правилами і поліпшеним геймплеєм. Гра стала більш глибокою та варіативною, що не може не радувати.
На початку гри учасники вибирають стартові ферми (два гекси одного кольору) на краях поля та розміщують на них по одному кролику та по одній вівці. Гравці ходять по черзі. Хід гравця ділиться на дві фази - розвиток ранчо та розведення тварин. У фазу розвитку ранчо гравець може обміняти тварин по курсам, зазначеним на ігровому полі. Також він може купити сусідні пасовища, розплатившись кроликами.
У фазу розведення тварин гравець кидає два кубики, дивиться на значення, що випали і рахує, скільки тварин даних типів у нього є взагалі, підсумовуючи символи на кубиках і жетони тварин на пасовищах і на фермі. Кожна пара тварин одного типу виробляє одного нащадка того ж типу. Далі гравець розміщує нових тварин на фермі і/або пасовищах, якщо знаходить для них місце. На одному гексі можна розмістити шість кроликів або одну вівцю. Корова займає два гекси, а кінь аж три.
Якщо на кубику випадає вовк або лисиця, гравець додатково кидає шестигранний кубик (зі значеннями 1/2/4). Лисиця з'їдає всіх кроликів з пасовищ, вартість яких відповідає значенням, що випали, а вовк - всіх тварин, крім кроликів. Тварини на фермі в безпеці. Маленька собака ціною свого життя запобігає атаці лисиці, а велика собака - вовка.
Гра закінчується, коли якийсь гравець створює стадо, що складається хоча б з одного коня, корови, вівці та кролика. Такий гравець відразу ж оголошується переможцем.