Кількість
|
Вартість
|
||
|
Мальовнича логічна стратегія про заселення тропічного острова в умовах виверження вулкана. Настільна гра «Taluva» була розроблена в далекому 2006 році. У 2007 році вона ставала номінантом конкурсів «Tric Trac» і «Golden Geek» в категоріях «Найкраща сімейна гра», «Найкраща дуельна гра» і «Найкраще оформлення». Ще зовсім недавно Гікач бачив «Талуву» в ТОП-20 кращих абстрактних ігор всіх часів на сайті «BoardGameGeek».
Taluva гра: ударне будівництво на вулканічному острові
Настільна гра «Талува» - гарний сімейний абстракт. Якщо грати заради задоволення, не озираючись на результат, «Талува» напевно потішить і дорослих, і дітей. Досвідченим гравцям, які люблять прораховувати дії на кілька ходів вперед, Гікач радить грати в дуельному режимі.
Правила досить прості, але гра змушує поламати голову. У гравців є будови трьох типів - хатини, храми і вежі. Завдання - якомога раніше виставити на поле всі будови двох будь-яких типів. Якщо якомусь гравцеві вдається зробити це, він відразу ж перемагає. В іншому випадку грають до тих пір, поки не буде викладено останній тайл вулкана. Перемагає той, хто побудує більше храмів (при однаковій кількості рахуються вежі, а якщо знову рівність - тоді хатини).
Додавання тайла вулкана
Учасники ходять по черзі. Активний гравець бере один із закритих тайлів вулкана, вивчає його, після чого або розширює місцевість, або здійснює виверження вулкана.
- Розширення території. Тайл додається на ігрове поле. Він викладається на першому рівні і повинен торкатися хоча б однією стороною до будь-якого раніше викладеного тайла.
- Виверження вулкана. Тайл кладеться поверх раніше викладених тайлів. Гекс з вулканом повинен бути розміщений над іншим гексом вулкана, але вивергатися в іншому напрямку. Тайл не може перекривати порожній простір, висіти в повітрі. Не можна перекривати гекси з храмами або вежами. Заборонено перекривати поселення повністю. Ділянки з хатинами перекривати можна - фішки хатин при цьому виходять з гри.
Будівництво
Після додавання тайла вулкана активний гравець будує одну або декілька будівель. Будівлі ставляться на вільні ділянки (не вулкани). Будівництво обов'язкове. Якщо гравець не може побудувати будинок за правилами, він вибуває з гри. Всього існує чотири варіанти дій:
- побудувати хатину. Хатина ставиться на будь-якій вільній ділянці першого рівня.
- побудувати вежу. Вежа ставиться на вільну ділянку поруч з поселенням. Ділянка повинна знаходитися на третьому рівні або вище. У поселенні може бути тільки 1 вежа.
- побудувати храм. Храм ставиться на вільну ділянку поруч з поселенням. У поселенні повинно бути мінімум три ділянки з будівлями. У поселенні не може бути більше 1 храму.
- розширити поселення. Гравець оголошує тип ландшафту і ставить хатини на всі суміжні ділянки того ж типу - стільки хатин, який рівень ділянки.