Кількість
|
Вартість
|
||
|
Тео Рів’єр – доволі відомий геймдизайнер, що свого часу створив швидку сімейну настілку «Драфтозаври», в якій кожен з учасників опікується власним дино-парком, намагаючись привернути увагу якомога більшої кількості відвідувачів. Гікач пропонує уважніше придивитися до одного з останніх проєктів, в роботі над яким Тео брав участь, – доволі незвичної кооперативної настільної гри «The Loop».
Перед вами англійське видання. Ви можете купити українську локалізацію від Гікача - "Петля".
The Loop гра: амбітний доктор Фу!
Майже все своє життя доктор Фу провів у своїй лабораторії, розробляючи жахливу машину часу, яка б дозволила йому не лише вільно подорожувати між епохами, але й створювати власних клонів, розповсюджуючи контроль і змінюючи перебіг важливих історичних подій!
«Що більше клонів – то більше впливу!» – повсякчас повторював доктор Фу. Щойно машину часу було створено, він спромігся розкидати своїх двійників по всіх усюдах, і наразі хоче підпорядкувати своїй волі Всесвіт!
Експерименти доктора Фу призвели до утворення загрозливих пробоїн в мереживі простору-часу. Якщо його не спинити, колапс неминучий! Тож за роботу беруться самовіддані представники агенції «Час»!
The Loop. Перебіг гри
На початку партії кожен з учасників вибирає власного агента з унікальною колодою дієвих артефактів і власною манерою боротьби зі зловісними геніями. Ви матимете лише три часові цикли, протягом яких вам треба буде виконати умови чотирьох унікальних місій і за будь-яку ціну запобігати утворенню пробоїн!
Гравці виконують ходи по черзі. Кожен хід складається з 5 послідовних фаз:
- Фаза доктора Фу. Відповідно до поточного значення на треку циклів, додайте на ігрове поле нових клонів і розкрийте нові карти артефактів. Розкрийте карту з колоди доктора Фу й розіграйте її ефекти. Кожна така карта наближатиме доктора до його заповітної мети й за певних умов може призвести до утворення нових пробоїн.
- Фаза дій. Під час цієї фази гравець може застосовувати доступні йому артефакти, переміщуватися між епохами та виконувати дію ЦИКЛУ, відновлюючи артефакти, які було застосовано раніше. Загалом під час цієї фази гравець може виконувати дії, знищуючи клонів, задовольняючи умови поточних місій і перешкоджаючи утворенню пробоїн, допоки має для цього вдосталь енергії.
- Фаза отримання артефакту. Якщо епоха, в якій ви закінчили свій хід, має доступні артефакти, ви можете здобути один з них.
- Фаза виконання місій. Якщо дотримано всіх умов місії, дотичної до епохи, в якій ви закінчили свій хід, таку місію вважають виконаною.
- Фаза відновлення. Усі гравці беруть на руку карти артефактів до трьох. Якщо в колоді доктора Фу закінчилися карти, почніть новий цикл.
Перемога й поразка
Усі гравці перемагають, щойно виконані умови четвертої місії! А от поразки вони зазнають у трьох випадках:
- у чотирьох епохах утворилося по одній пробоїні;
- у будь-якій епосі утворилася друга пробоїна;
- закінчився третій цикл.