Кількість
|
Вартість
|
||
|
ТІНІ НАД АМСТЕРДАМОМ
Детективна паті-гра в реальному часі, розвиваюча ідеї «Діксита» і «Кодових імен». Настільна гра «Shadows: Amsterdam» вийшла в світ в 2018 році, пошуміла на фестивалі в Ессені і потрапила в топи кращих товариських ігор року. За сюжетом, в місті Амстердамі, населеному симпатичними звірятами, відбулвся таємничий злочин. Поліція не може його розплутати, а ви можете. Принаймні, в це вірить анонімний клієнт, який звернувся в ваше детективне агентство.
ЗАГАДКОВИЙ РОЗВІДНИК
У грі «Тіні. Амстердам» гравці розділяться на дві команди сищиків і постараються зібрати докази раніше конкурентів і поліції... Тут агент Гікач повинен зробити паузу, розвести руками і визнати, що є одна проблемка. Розвідник, відправлений в оповитий тінями Амстердам, не інакше як накурився і уявив себе таким собі привидом з «Містеріума». нформація, яку він передає, настільки туманна, що її зрозуміють не тільки лише всі. Чи вистачить у вас розуму і терпіння, щоб розібрати підказки свого розвідника? Якщо ви відчуваєте в собі сили, тоді за справу!
ПІДГОТОВКА
Кожна команда вибирає розвідника і засилає його в Амстердам - на протилежну сторону стола. У центрі столу викладаються стартовий тайл і тайли перешкод, а навколо них - тайли районів. На стартовий тайл ставляться дві фігурки детективів. Розвідники отримують карти підказок і карти планів з однаковими номерами. Карти планів вони ховають за ширмами.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
Команди шукають докази в місті, переміщаючи фігурки своїх детективів. Щоб виграти раунд, потрібно знайти три різні докази і доставити їх на гекс з клієнтом. Команда програє, якщо фігурка детектива тричі потрапляє на ділянки з поліцією. Гра ведеться до двох перемог.
У розвідників є карти планів, на яких вказано розташування доказів, клієнта і поліцейських. Розвідники координують переміщення своїх фігурок, передаючи детективам карти картинок. Детективи повинні розгадати асоціації розвідника, після чого перемістити фігурку в правильному напрямку. Гра проходить в реальному часі, обидві команди діють одночасно.
Кожен раз розвідник вибирає одну або дві карти підказок. Команда намагається зрозуміти, що хотів сказати розвідник, радиться, дискутує, а потім переміщує фігурку. Якщо розвідник передав одну карту, фігурка повинна бути переміщена на один гекс, якщо дві - рівно на два. Якщо фігурка зупинилася на ділянці з доказом або з поліцейськими, розвідник повідомляє про це.