Кількість
|
Вартість
|
||
|
Одного разу Гикач відкрив для себе карткову гру Жах Аркгема і з головою занурився у світи зловісного Ктулху. Тільки-но він вибрався із цієї обителі жаху та кошмарів, і тут же побачив настільну гру Tower of Madness. І обіцяв же собі, що більше не буде зв’язуватися із Лавкрафтом, та нічого не поробиш. Браму між світами відчинено знову, людству загрожує смертельна небезпека. Печатки! Нам терміново потрібні печатки!
Tower of Madness гра: так це ж дайстауер зі щупальцями!
Кожен гравець бере на себе роль дослідника, що кинув виклик злу, яке намагається прорватися до нашого світу крізь браму в стародавній башті.
Якщо гравцям буде посміхатися удача, тоді вони із успіхом дослідять усі карти локацій, справляться із випробуваннями, і той, хто зможе набрати найбільшу кількість Очок Відкриттів, виявиться переможцем.
Але ж із Ктулху завжди все не просто. По-перше, щоб дослідник став переможцем, він повинен перебувати в здоровому глузді. А проходження крізь карти локацій навряд чи буде нагадувати звичайну прогулянку.
Ігровий процес Tower of Madness
Свого ходу кожен із гравців намагається виконати умови карти, що досліджується. Зазвичай це набори значень на кастомних кубиках, викинути які буває ой як не просто. Якщо гравець:
- виконав умови локації, він отримує відповідні винагороди, що будуть корисними у виконанні наступних завдань;
- провалив кидок, він зобов’язаний витягнути одне зі щупалець, що стирчить із башти (на них зображено камені чотирьох типів: деякі є корисними, деякі – небезпечними, і лише із каменів наближає пробудження Ктулху).
Його прихід було передбачено зірками
Лише трьох щупальцях ви виявите камені приреченості. Саме вони є найбільшою небезпекою для гравців. Якщо всі три камені входять у гру, прокидається Ктулху та поглинає наш світ разом із дослідниками.
Гравці перемагають, якщо до настання апокаліпсису їм вдасться виконати завдання з усіх карт локацій.