Кількість
|
Вартість
|
||
|
ЕПІЧНЕ ТЕХНОФЕНТЕЗІ
Епічна бойова стратегія в міфо-фантастичному сеттингу. Настільна гра «Lords of Hellas» була розроблена в 2017 році тоді ще маловідомим поляком Адамом Квапінским. Гра зібрала 1,7 мільйона доларів на Кікстарстері, отримала безліч хвалебних відгуків і високих оцінок на сайті «BoardGameGeek». Поточний рейтинг гри виглядає багатообіцяюче. Гікач прогнозує нехай і не ТОП-10, але точно верхні рядки в рейтингу стратегічних ігор. Гра може похвалитися витонченим геймплеєм, міцним сплавом перевірених механік, а також прекрасним оформленням і неймовірно крутими компонентами, зокрема - величезними розбірними фігурками з технологією фарбування сандроп.
ГЕРОЇ І БОГИ
Дії гри «Лорди Еллади» відбуваються відразу після падіння Мікенської цивілізації, виснаженої довгою Троянською війною і розбірками між ахейськими царствами. В якійсь альтернативній реальності великі герої продовжують боротися на уламках славної Еллади. Конфлікт підживлюється богами - високорозвиненими і технологічно просунутими створіннями з інших світів. Гравцям пропонується зайнятися боротьбою за території, захопленням храмів, будівництвом велетенських монументів і полюванням на роботизованих чудовиськ. Виграє той, хто виконає хоча б одну переможну умову.
ХІД ГРИ
На ігровому полі зображена південна частина Балканського півострова - від Криту до Македонії. На початку партії на поле розміщуються основи монументів, храми, жетони пригод і фігурки чудовиськ. Гравці вибирають собі героїв з унікальними здібностями - Ахіллеса, Геракла, Персея або Єлену - отримують планшети військ і армії гоплітів-піхотинців відповідних кольорів. Гравці ходять по черзі. Активний гравець виконує скільки завгодно звичайних дій (по одному разу кожне), а завершує хід особливою дією.
ЗВИЧАЙНІ ДІЇ
Гравець може:
- Застосувати будь-яку кількість артефактів, повернувши використані карти;
- Помолитися, відправивши жерців до будь-якого монументу. Ця дія збільшує характеристики героя і дозволяє скористатися силою бога;
- Перемістити героя або перейти до наступного етапу пригоди. Дальність переміщення дорівнює швидкості героя;
- Перемістити гоплітів в сусідні області. Кількість переміщуваних гоплітів дорівнює показнику лідерства героя. Зустріч з гоплітами противника призводить до битви. Той, що захищається і атакуючий додають по одній карті бою, поки обидва не спасують. Потім вони порівнюють силу військ, підсумовуючи своїх гоплітів, очки на картах бою і бонусні очки на артефактах, благословення і т.д. Перемагає найсильніший. Після бою гравці зазнають втрат, зазначених на розіграних бойових картах. Той, хто програв втрачає ще одного гопліта і, якщо у нього залишилися юніти, відступає в сусідню безпечну область.
ОСОБЛИВІ ДІЇ
Виконавши звичайні дії, гравець вибирає одну особливу дію. Особлива дія повинна бути доступною, тобто не закритою жетоном.
Гравець може:
- Найняти до двох гоплітів в підконтрольній області з містом або до чотирьох гоплітів в Спарті;
- Промарширувати будь-якою кількістю гоплітів в сусідню область;
- Побудувати храм в контрольованій області;
- Захопити область героєм за допомогою жетона слави;
- Пополювати на чудовисько. Герой нападає на чудовисько в своїй області, використовуючи карти бою. Монстр, керований сусіднім гравцем, контратакує героя, застосовуючи карти атаки чудовиська. Перемігши чудовисько, герой отримує жетон слави і карту артефакту;
- Підлікувати героя/отримати карту бою/найняти гопліта в області з героєм (дві з трьох дій на вибір);
- Побудувати наступну секцію монумента. Всі гравці повертають в стан готовності карти артефактів і прибирають всі жетони з клітин особливих дій. Після будівництва нової секції активуються фази чудовиськ і подій. У фазу чудовиськ гравець кидає кубик. Залежно від результату чудовисько переміщається в сусідню область і/або атакує поточну область. У фазу подій гравець розігрує карту з відповідної колоди. Карти пригод додають нові жетони пригод на поле, а карти чудовиськ - нових монстрів-кіборгів.
КІНЕЦЬ ГРИ
Гра закінчується, якщо хтось виконує одну з переможних умов - контролює дві групи територій одного кольору, утримує п'ять областей з храмами, вбиває трьох чудовиськ або завершує будівництво монумента. Такий гравець стає переможцем і проголошується лордом Еллади.