Кількість
|
Вартість
|
||
|
Швидка кооперативна гра у всесвіті Лавкрафта. Являє собою більш простий аналог славнозвісного «Жаху Аркхема» зі своїми цікавими знахідками - незвичайним плануванням карт і детективною головоломкою при пошуку доказів. Настільна гра «Arkham Horror: Final Hour» була розроблена в 2019 році італійцем Карло Россі (читачі Гікача можуть знати його по гонці «Divinity Derby»).
Гра «Жах Аркхема: Остання година». Обернути ритуал навспак
Остання година перед Пробудженням пройшла. Зловісний, огидний ритуал завершився. Прадавній з'явився в наш світ. Небо пішло по швах, а потім вивергнуло кошмарних тварюк на дахи Міскатонікського університету...
У грі «Жах Аркхема: Остання година» гравці стануть детективами та спробують обернути навспак ритуал призову Прадавнього.
На ігровому полі зображене університетське містечко. 15 локацій трьох кольорів з'єднані доріжками. Стрілки вказують напрямок руху монстрів.
Гравці вирішують, проти якого Прадавнього вони будуть битися. Вони розміщують жетони ритуалу, врат і монстрів згідно з інструкціями на аркуші Прадавнього. Потім вони вибирають сищиків з особистими колодами карт дій. Гравці отримують по чотири випадкові карти черговості ходу. Фішки сищиків ставляться на місце ритуалу.
Жетони доказів перевертаються і перемішуються. Два з них розміщуються в комірках ритуалу внизу ігрового поля. Решта жетонів викладається в локаціях, де немає жетонів врат і ритуалу.
Хід гри Arkham Horror: Final Hour
Партія триває до 8 раундів. Кожен раунд ділиться на дві фази.
- Фаза дій
Сумарно сищики здійснюють чотири ходи. Кожен гравець бере верхню карту з колоди дій, вивчає її та кладе перед собою долілиць. Потім кожен гравець вибирає карту черговості ходу та викладає її у відкриту. З колоди черговості ходу гравець добирає нову карту, щоб у руці знову було чотири карти.
Далі учасники відкривають карти дій і ранжують їх за зростанням чисел на викладених картах черговості ходу (карти пронумеровані від 1 до 30). Для перших двох карт дій розігрується верхній ефект, а для двох інших - нижній.
Ефекти дозволяють переміститися з однієї локації в іншу, атакувати монстра, запечатати доріжку, відновити здоров'я і т.д. Верхні ефекти завжди мають позитивний вплив, а нижні дозволяють досліджувати локації, відкриваючи жетони доказів, але при цьому переміщають монстрів і завдають руйнувань. Розіграні карти дій відправляються в особистий стос скиду свого власника.
- Фаза Прадавнього
Учасники рахують кількість символів знамень на розіграних картах черговості ходу, після чого скидають їх. Для отриманого значення застосовується відповідний ефект розплати на аркуші Прадавнього. Якщо символів знамень на картах немає, сищики пропускають ефект розплати.
Перший гравець (провідний сищик) відкриває верхній жетон зі стосу врат і розміщує його на полі поверх жетона з таким же символом. Сюди ж додаються жетони монстрів за кількістю жетонів врат в локації. Жетон провідного сищика передається наступному гравцеві за годинниковою стрілкою.
Перемога і поразка
Для перемоги сищики повинні звернути ритуал навспак. Потрібно відгадати, які жетони доказів лежать в комірках ритуалу та зібрати на руках карти черговості ходу з передбачуваними символами. Діяти потрібно методом виключення, відкриваючи жетони доказів в локаціях. У комплекті по 2 жетони доказів кожного типу.
Спробувати відгадати символи ритуалу можна в кінці будь-якого раунду. Гравці не можуть ділитися інформацією про символи, які зазначені на наявних картах черговості ходу. Кожен сищик викладає три карти черговості ходу. Жетони доказів в комірках ритуалу відкриваються. Якщо число карт з відповідними символами не менше подвійної кількості гравців, сищики перемагають.
Гравцям зараховується поразка, якщо:
- потрібно додати новий жетон монстра / руйнування в локацію ритуалу, а там закінчилися вільні місця;
- один з сищиків гине;
- сищики провалюють спробу звернення ритуалу навспак.