Кількість
|
Вартість
|
||
|
КООПЕРАТИВНА КАРТКОВА ГРА
«Arkham Horror: The Card Game» - жива карткова гра, яка пропонує учасникам пройти кампанію в кооперативному режимі. Гравцям належить збирати докази, розгадувати містичні таємниці і боротися з жахливими тварюками. В процесі партії учасники будуть постійно опинятися перед сюжетними розвилками. Прийняті рішення та результати сценарію впливають на хід всієї історії. При успішному виконанні завдань і досягненні поставлених цілей гравці отримують очки досвіду, які вони зможуть витратити на апгрейд особистих колод.
Настільна гра «Жах Аркхем. Карткова гра» розроблена в 2016 році. Одним з авторів гри виступив Нейт Френч, що з'їв собаку в живих карткових іграх, а саме створив карткову «Гру Престолів», «Володаря кілець», «Зоряні війни» і «Вархаммер: Вторгнення». На даний момент картковий «Жах Аркхем» займає 20-е місце в рейтингу кращих ігор світу на сайті «BoardGameGeek» і 8-е місце серед тематичних ігор.
Протягом двох останніх років гра ставала номінантом конкурсів «As d'Or» і «Golden Geek» в категоріях «Краща гра для двох гравців», «Краща соло-гра», «Кращий арт», «Краща кооперативна гра» і «Краща тематична гра» , а також переможцем «Golden Geek» («Краща карткова гра») і «International Gamers Award» («Краща стратегічна гра для двох гравців»).
Перед вами версія гри російською мовою. Ви можете купити україське видання - "Жах Аркгема. Карткова гра".
ЖАХИ АРКХЕМА
Події гри відбуваються в знаменитому місті Аркхем і в його околицях. Учасники вибирають собі сищиків з унікальними здібностями і характеристиками, а потім складають особисті ігрові колоди. У базовій грі є 5 сищиків - це федерал Роланд Бенкс, бродяжка Венді Адамс, бібліотекар Дейзі Уокер, колишній злочинець Скат О'Тул і офіціантка-чарівниця Агнес Бейкер.
Особисті колоди гравців складаються з карт активів, навичок, подій і слабкостей, що представляють собою напасті минулого. Карти можна розігрувати звичайним чином, сплачуючи їх вартість ресурсами, або використовувати при проходженні перевірок.
Ігрове поле формується з карт-локацій, що лежать закритою стороною вгору. Увійшовши в локацію, сищик перевертає карту, читає текст на ній і викладає вказану кількість доказів. На карті локації зображені символи пов'язаних локацій, куди можуть перейти сищики.
Обраний сценарій ділиться на дві колоди карт - цілей-сцен і задумів зла. Кожна сцена вимагає зібрати певну кількість доказів. Сищики повинні виконати всі цілі до того, як відкриється остання карта задуму. Це єдиний спосіб виграти партію.
ФАЗИ РАУНДУ І ПЕРЕВІРКА НАВИЧОК
Ігровий раунд складається з чотирьох фаз - Міфу, сищиків, ворогів і перепочинку. У фазу сищиків гравці можуть зробити до трьох дій - перейти в пов'язану локацію, досліджувати поточну локацію, добрати одну карту, отримати один ресурс, активувати дію на карті, розіграти карту активу або події з руки, приманити ворога до себе, битися з ворогом або втекти від ворога.
В процесі партії гравці постійно проходять перевірки навичок - інтелекту, сили, волі і спритності. Сищик розігрує з руки будь-яку кількість карт, на яких вказані символи потрібного досвіду і збільшує значення навички. Інші сищики в тій же локації вправі допомогти колезі, розігравши по одній карті кожен.
Потім випробуваний дістає з мішка один жетон хаосу. Числові жетони хаосу, як правило, змінюють кінцевий результат в меншу сторону. Жетон з символом щупальця призводить до миттєвого провалу. Пентаграма змушує звернутися до особистої мапі сищика. Сенс інших символів визначається конкретним сценарієм. Щоб пройти перевірку, підсумкове значення навику має бути не меншим, ніж параметр перевірки.
Для розігрування карти активу або події потрібно заплатити вказану на карті кількість ресурсів. При дослідженні локації сищик проходить перевірку інтелекту, і в разі успіху отримує один доказ. Під час бою проводиться перевірка сили. Також детектив може спробувати втекти від ворога, пройшовши перевірку на спритність.
У фазу ворогів сили зла переміщуються між локаціями і атакують сищиків, одночасно завдаючи рани і знижуючи свідомість. У фазу перепочинку оновлюються (повертаються) розіграні карти, сищики отримують по одному ресурсу і добирають по одній карті з особистих колод.
У фазу Міфу на карту задуму викладається жетон безвиході і сищики беруть по одній карті з колоди контактів. Якщо це карта напасті, сищик застосовує її ефект. Якщо це ворог, сищик змушений битися з ним. Гравці повинні відкрити наступну карту задуму, якщо кількість жетонів безвиході в грі стає рівною зазначеному на поточній карті задуму значенню. Коли сищики відкривають останню карту задуму, вони провалюють партію.
УВАГА: одна коробка карткового «Жаху Аркхема» розрахована на 1-2 гравців. Якщо ви хочете грати втрьох або вчотирьох, вам знадобиться ще одна копія гри.
Якщо вам подобаються атмосферні кооперативні ігри за мотивами творів Г.Ф. Лавкрафта, Гікач радить звернути увагу на "Древній Жах".