Кількість
|
Вартість
|
||
|
Маскарад вампірів з механікою спадку
«Vampire: The Masquerade - Heritage» - римейк настільної рольової гри «Вампіри: Маскарад». Тепер це змагальна стратегічна гра з механікою спадку. Учасникам пропонується пройти велику кампанію, що складається з 7 розділів - 21 гри. На них чекають унікальні партії, абсолютно не схожі одна на одну. Гікач гарантує, що гравці отримають море задоволення і масу незабутніх вражень.
700-літня історія клану
Протягом 700 років - з 1300 по 2000 рік - гравці будуть розвивати свої вампірські клани в альтернативній Європі, поповнюючи їх вампірами-новобранцями, змагаючись з іншими кланами, впливаючи на розстановку сил і події цього світу. Партії тривають 30-40 хвилин. У ході кампанії додаються нові компоненти та наклеюються наклейки. Всі проміжні результати, звісно, зберігаються й успадковуються в наступних партіях.
Приготування лінії крові
Виконавши підготовку до сценарію, гравці вибирають клани, беруть відповідні карти, пам'ятки й жетони. Карта лідера клану розміщується вгорі ігрової зони. На неї кладуть жетони влади та дару. Гравець бере в руку зазначені на карті лідера карти інтриг, інші карти затасовує в особисту колоду.
Перебіг гри
Упродовж партії гравці наймають нових персонажів (додають новонавернених вампірів до своєї лінії крові) й впливають на 3 поля бою.
Учасники ходять по черзі. Хід активного гравець складається з обов'язкової фази рекрутування та факультативної фази інтриг.
- Фаза рекрутування
Гравець вибирає персонажа в черзі, оплачує його вартість (якщо потрібно), розміщує його у своїй лінії крові й застосовує його здібності, змінюючи ситуацію на полях бою. Лінія крові буде поступово перетворюватися на піраміду.
- Фаза інтриг
Гравець вибирає невиснаженого вампіра у своїй лінії крові в якості лідера котерії. Котерія повинна задовольняти вимогам карти інтриги. На карті Вибраного вампіра розміщується жетон виснаження, карта інтриги активується.
Кінець партії
Партія триває певну кількість раундів. Наприкінці партії гравці розподіляють карти подій у залежності від числа вампірів з зазначеними атрибутами в лінії крові.
Гравці отримують переможні очки згідно ситуації на полях бою, а також за жетони влади і дару. Лиха слава віднімає очки. Вампіри в торпорі не вважаються частиною лінії крові, не приносять очок і не віднімають їх. Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.