Кількість
|
Вартість
|
||
|
Хто ж не чув про Раяна Лауката? Навіть Гікач чув! До творчості цього геймдизайнера, що подарував світові настілку Вище і нижче, гравці дуже часто висловлюють діаметрально протилежне ставлення. Менше з тим, жодне з його творінь не лишається непоміченим. Так сталося і з настільною грою Уві сні і Наяву.
Уві сні і Наяву (Roam) гра: Арзіум чекає на вас
Колись дуже давно на ці землі було накладене закляття забуття, густий морок огортає усе, і місцеві мешканці бродять без цілі, балансуючи між марінням і реальністю. Багато героїв, про чиї дивовижні пригоди можна розповідати нескінченно, наразі перетворилися на подобу тіней і загубились десь за горизонтом.
Ваше завдання – відшукати їх і приєднати до своєї команди дослідників.
Ігровий процес Уві сні і Наяву
Карти героїв, що лежать долілиць, формують ігрове поле, на якому гравці і будуть займатися пошуками. На зворотній стороні кожної з карт наявний пейзаж, що його умовно поділено на 6 квадратів. Це і є та територія, в межах якої вам доведеться шукати персонажа, що його зображено на лицьовому боці:
Під час свого ходу учасник:
- обирає будь-якого доступного (що лежить лицевою стороною догори) героя і перевертає карту;
- викладає жетони пошуку на одну або декілька клітин зображеного зі зворотної сторони пейзажу (кількість і місця, коди можна покласти жетони, залежать від орієнтації карти, можливостей гравця і героїв, котрих він уже розбудив раніше).
В той момент, коли на одну з карт буде покладено усі необхідні жетони, героя вважають за знайденого. Карта переходить до того гравця, чиїх жетонів пошуку на її зворотній стороні виявилося більше.
Магічна десятка
Гра закінчується, коли в ігровій зоні одного з учасників виявиться 10-а карта. Після цього здійснюють фінальний підрахунок ПО, і гравця із найбільшою кількістю оголошують переможцем.