Кількість
|
Вартість
|
||
|
Редизайн швидкого сімейного кооперативу «Merlin Zinzin» - у сетингу «Чарівника Смарагдового міста». Настільна гра «Merlin Zinzin» була розроблена в 2012 році. У 2013 році вона стала номінантом конкурсу «As d'Or». Автора - француженку Аннік Лобе - читачі Гікача можуть знати по настілці «Ігри та казки: Червона Шапочка».
Чарівник Смарагдового міста гра: сімейний кооператив на спритність
«Чарівник Смарагдового міста» - проста, але цікава гра для всієї родини. Це кооператив в реальному часі. На думку вашого вухатого слуги, гра потішить батьків і буде надзвичайно корисна дітям. Можна не сумніватися, що гра поліпшить спритність, точність і координацію рухів юних гравців.
Пригоди на дорозі з жовтої цегли
На ігровому полі зображена Чарівна країна: дорога з жовтої цегли веде до Смарагдового міста, де живе Великий і Жахливий Гудвін. Дівчинка Еллі та песик Тотошка, а також їх нові друзі - Опудало, Залізний Дроворуб, Боягузливий Лев - хочуть потрапити в чарівне місто і попросити Гудвіна про допомогу. Проблема в тому, що на дорозі їх підстерігають небезпеки, а зла чаклунка Бастінда вже наступає на п'яти. Чи встигнуть Еллі й її друзі дістатися до Смарагдового міста до того, як їх наздожене Бастінда?
Ігровий процес
Всі п'ять персонажів стартують поруч з будиночком. Пісочний годинник ставиться на крайній розподіл треку Бастінди і перевертається.
Учасники ходять по черзі. Активний гравець виконує 3 дії:
- Перевіряє пісочний годинник. Якщо весь пісок пересипався, годинник Бастінди перевертають і ставлять на наступний розподіл.
- Чаклує: кидає кубик. Дії гравця залежать від результату, що випав:
- Ураган. Гравець виставляє фішку магії в початок планшета заклинань і дме на неї, намагаючись перемістити фішку на одну з клітин із заклинанням.
- Воротар. Гравець виставляє фішку магії в початок планшета заклинань і один раз клацає по ній, цілячись в одну з клітин із заклинанням.
- Керлінг. Гравець виставляє фішку магії в початок планшета заклинань і один раз штовхає її пальцем зверху, цілячись в одну з клітин із заклинанням.
- Санки. Гравець виставляє фішку магії в початок планшета заклинань, а потім піднімає планшет так, щоб фішка з'їхала на одну з клітин із заклинанням.
- Боулінг. Гравець бере фішку магії в руку і кидає на планшет, цілячись в одну з клітин із заклинанням.
- Камінь. Гравець піднімає фішку над планшетом заклинань і роняє її вниз.
- Застосовує заклинання
Якщо фішка потрапляє в траву або в кущі, гравець бере карту помилки і робить те, що на ній написано. Якщо фішка взагалі вилітає за межі планшета заклинань, команда втрачає цю фішку.
Якщо фішка знаходиться на одній з клітин із заклинанням, гравець застосовує ефект:
- Еллі / Тотошка / Опудало / Лев / Залізний Дроворуб. Відповідний персонаж переміщається на наступний розподіл дороги.
- Секретний хід. Можна перевести будь-якого персонажа через міст.
- Шапка неведимка. Один з видимих персонажів стає невидимим (подібним чином невидимого персонажа можна зробити видимим).
- Час назад! Потрібно перевернути пісочний годинник.
- Вірний друг. Фішка Еллі переміщається на розподіл з фішкою Тотошки, якщо песик попереду. І навпаки.
Кінець пригоди
Всі учасники програють, якщо Бастінда наздоганяє видимого персонажа або переганяє невидимого.
Щоб перемогти, всі персонажі повинні дістатися до Смарагдового міста. Мінімум четверо з них повинні бути видимими.