Кількість
|
Вартість
|
||
|
Прикольна сімейна стратегія про щурячі війні за сир. Настільна гра «Ratland» була розроблена в 2017 році. На думку Гікача, ця нескладна і нетривала гра потішить і дітей, і дорослих, і новачків, і досвідчених гравців.
Війна і сир гра: сімейна стратегія з механікою планування дій
Гравцям пропонується очолити щурячі клани. В процесі партії вони будуть відправляти своїх підопічних шукати сир, відвойовувати сир у сусідів і захищати свій власний сир. Гравці будуть прагнути розширити і прогодувати родини, адже в кінці гри перемагає найчисленніший щурячий клан.
На початку партії учасники отримують планшети каналізацій і ширми. Планшети каналізацій двосторонні: досвідчені гравці можуть вибрати агресивну сторону планшета. Кожен гравець бере по 7 жетонів з одним щуром і по 2 шматочки жовтого сиру і розміщує ці ресурси в коморі в куті планшета.
Ігровий процес Ratland
Гра складається з раундів, раунди діляться на фази. Фази відіграються одночасно.
- Подія і сир
Відкриваються верхні карти подій і сиру. Карта події визначає ефект, який діє до кінця раунду, а карта сиру - який саме сир можна буде добути в тунелях.
- Планування дій на планшетах
Гравці таємно планують дії за ширмами, направляючи своїх щурів:
- в тунелі з виходами на звалище / в поле / в місто. Щури будуть шукати там сир.
- в комору сусіда зліва / справа. Щури замахнуться на сусідські запаси сиру.
- у власну комору. Щури захищатимуть свої запаси.
- в спальню. Щури дадуть потомство.
Коли всі гравці готові, ширми прибираються в сторону.
- Атаки
Якщо запланована атака, порівнюється число нападників і щурів, що захищаються. Атакуючий відбирає у того, хто захищається стільки шматочків сиру, на скільки його юнітів більше. В іншому випадку нічого не відбувається.
- Приплід
Гравці отримують стільки нових щурів, скільки було відправлено в спальню.
- Повернення
Щури, які отруїлися і заблукали повертаються в комору.
- Пошуки сиру
Для кожного тунелю (спочатку звалище, потім місто, потім поле) в мішечок кладеться сир, вказаний на карті. Гравці підраховують щурів, спрямованих в поточний тунель. Першим витягує з мішечка сир той, хто відправив у тунель менше щурів, а останнім - той, хто більше. Гравці беруть сир по числу відправлених в тунель щурів.
Види сиру:
- Жовтий. Звичайний сир, кладеться в комору.
- Помаранчевий. Відразу змінюється на два шматочки жовтого сиру.
- Сірий. Фантомний сир, скидається.
- Чорний. Гравець втрачає щура.
- Фіолетовий. Отруєний сир, щур потрапляє в медпункт.
- Блакитний. Щур відправляється в місце для щурів, які заблукали.
- Годування
Гравець годує своїх щурів жовтим сиром. Голодні пацюки відправляються на цвинтар.
Кінець гри
Партія завершується, коли відкривається карта події «Кінець гри». Учасники відразу приступають до підрахунку очок. Вони отримують по 1 очку за кожного свого щура, навіть отруїного або заблукалого. Кожний померлий від голоду щур забирає 1 очко. Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.