Кількість
|
Вартість
|
||
|
Пригодницький данжен кроулер в євро-стилі з кооперативним і змагальним режимами. Настільна гра «Fuji Koro» була розроблена в 2019 році. У 2020 році на майданчику «кікстартера» успішно завершилися збори на делюксовое видання.
«Fuji Koro» - відносно нескладна гра, яка сподобається і цінителям «євро», і любителям «амери». На думку Гікача, «Фудзі Коро» ідеально підійде для гри в сімейному чи дружньому колі. У «Фудзі Коро» також цікаво грати соло: якщо не знайдеться бажаючих, завжди можна понастілити поодинці. Є й додаткові сценарії для досвідчених гравців.
«Час Фудзі Делюкс» - нереально красива гра зі стильним артом, регульованими багатошаровими планшетами, кастомними кубами, тривимірними храмами і деталізованими слайдами самураїв і драконів. Делюксовое видання може похвалитися ефектною коробкою з вибірковим лаком і тисненням, пластиковим органайзером, лотками для кубиків, акриловими жетонами, кастомними міпламі і дерев'яними дисками дій, ченців, сувоїв і креслень з надрукованими на них зображеннями.
Час Фудзі гра: данжен кроулер в стилі євро з самураями і драконами
Гра «Fuji Koro» переносить учасників до Японії періоду Едо, за часів правління клану Токугава. У 1707 році, перед виверженням вулкана Фудзі, сьоґун відправляє самураїв в надра гори, де розташовані таємні храми Сейен-дзі. Гравці повинні винести священні реліквії і врятувати ченців до виверження вулкана. На жаль, землетрус застає їх в печері. Самураї провалюються ще глибше, а тим часом лава починає заливати підземні храми...
Перед початком партії гравці отримують планшети. Вони можуть вибрати як симетричний варіант планшетів, так і асиметричний (різна стартова підготовка і особливі здібності героїв). Учасники отримують стартові ресурси, випадкові карти спорядження і зачарованих креслень. На ігровому полі розміщуються центральний тайл вулкана, три священних храми і жетони мостів. Фігурки самураїв виставляються на центральний тайл.
Змагальний режим Fuji Koro
Гравці збирають священні сувої, креслення зачарованого спорядження і ресурси. Вони майструють спорядження, борються з драконами і намагаються вибратися назовні. В кінці перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.
Учасники ходять по черзі. Активний гравець виконує дві дії, розміщуючи диски дій на відповідних комірках планшета. В одній комірці може бути тільки 1 диск дій. Вибираючи дію відпочинку, гравець забирає всі диски з комірок.
Можливі дії:
- Рухатися. Фігурка самурая переміщається на відстань до двох клітин - за жетонами вулкана, мостам, храмам. Завершенні сандалі дозволяють зробити додатковий крок. Лава пошкоджує сандалі. На клітці з драконом самурай зупиняється і починає бій. Також можна битися з ворожим самураєм.
- Досліджувати. Перебуваючи на краю відкритої території, самурай може викласти новий жетон вулкана.
- Збирати. Самурай може зібрати з поточної клітини ресурси, підібрати жетон священного сувою, отримати ченця або карту зачарованого креслення.
- Відпочивати. Всі диски дій прибираються з комірок. Гравець може змайструвати шолом, зброю або сандалі (переставити куби в сітці спорядження).
Битви
Порядок ходу під час бою визначається довжиною зброї (кількістю ресурсів на сітці спорядження по горизонталі або вертикалі). Ініціатива дракона вказується на його жетоні. Гравець кидає кубики, відповідні до ресурсів на його зброї. Коричневий кубик дерева завдає максимум 1 одиницю шкоди, а зелений кубик чар - до чотирьох одиниць пошкоджень.
За дракона кидаються білі кубики (зуб дракона). Отримуючи шкоди, самурай прибирає ресурси з шолома. Скинувши останній кубик з шолома, самурай непритомніє. Якщо здоров'я дракона дорівнює 0, звір гине. Самурай отримує переможні очки і зуб дракона. Гравці можуть кооперуватися в бою проти дракона.
Бій з іншим самураєм триває до тих пір, поки не зламається чийсь шолом і один з противників зомліє. Атакувати лежачого не можна. Переможець забирає в того, хто програв жетон і карту зачарованого креслення, жетон і карту священного сувою, одного ченця або один ресурс.
Кінець гри
Коли якийсь гравець набирає 30 (або більше) переможних очок, учасники дограють 8 раундів. В кінці ходу активний гравець пересуває маркер зворотного відліку. У певний момент на клітини з лавою,що вивергається викладаються жетони лави, а на центральний тайл додається жетон мотузки. Ступаючи на жетон лави, самурай отримує 5 одиниць утрати.
Вибратися назовні можна через центральний тайл з жетоном мотузки або через секретний вихід на одному з жетонів вулкана. Гравці, які вибралися розкладають ченців, жетони креслень і зуби драконів по відкритих додаткових комірках храмів і отримують за це додаткові очки. Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок. Для перемоги необов'язково вибиратися з вулкана.
Кооперативний режим Fuji Koro
Гравці намагаються перемогти легендарного дракона. Всі учасники повинні вибратися з вулкану через секретні виходи. У кожного гравця має бути одне завершене зачароване спорядження - шолом, зброя або сандалії. Сьогуну необхідні завершенне спорядження трьох видів.