Кількість
|
Вартість
|
||
|
Спочатку був декбілдінг, і Гикач дуже сильно його полюбив. Але потім прийшов бегбілдінг і разом із ним його адепти Hyperborea, Орлеан та Альтіплано. Механіка, що будується на поповненні свого мішечка новими кубиками/жетонами, здається, міцно закріпилася у настольному світі. Вона ж бо й була покладена в основу настільної гри War Chest.
Перед вами англійське видання. Ви можете купити російську локалізацію - "Скриня війни".
Скриня війни гра: війська з мішечка
Гра розрахована на двох гравців або на дві команди, якщо ви вчотирьох, але пограти ну дуже кортить. На ігровому полі вдало переплітаються контроль територій та елементи класичних варгеймів. І все це тримається на досить неоднозначному принципі виставлення нових юнітів.
В ході гри вам буде необхідно вигідно виставляти та переміщувати військо, та швидко захоплювати ключові точки. Також завжди варто пам’ятати про те, які юніти лишилися в запасі, і яка вірогідність появи того чи іншого жетону.
Ігровий процес War Chest
Кожного раунду гравці занурюють руки до своїх бойових мішечків, та дістають звідти по три нових юніти. Кожний юніт:
- належить до певного роду війська;
- має набір унікальних можливостей;
- дозволяє виконувати атакуючі, оборонні чи допоміжні дії.
Деякі дії спрацьовують безпосередньо після того, як жетон потрапив на ігрове поле, інші належить активувати певним чином, треті – активуються за наявності відповідних тригерів (особливих умов).
Контроль і ще раз контроль
Кожна сторона має свій перелік ключових точок, які необхідно захопити та утримувати. В той момент, коли гравець (або гравці, вразі командної гри) захопив усі ці точки, гра завершується, і більш спритна або, можливо, більш далекоглядна сторона перемагає.
Вище носа, солдате! Тебе тільки-но дістали з мішечка, а ти вже злякався? Ну, то не проблема. Зараз ми подивимось, на що ти здатний!