Кількість
|
Вартість
|
||
|
Четверта гра зі знаменитої GIPF-серії Кріса Бурма - топовий дуельний абстракт, що посідає третє місце в рейтингу найкращих логічних ігор усіх часів і народів на сайті «BoardGameGeek» (гра поступається лише добре відомим читачам Гікача «Азулу» и «Печворку»).
Настільна гра «YINSH» побачила світ у далекому 2003 році, але досі не здає своїх позицій, продовжуючи збирати високі оцінки та позитивні відгуки.
У 2004-05 роках гра ставала номінантом конкурсів «Spiel des Jahres», «International Gamers Award», «Japan Boardgame Prize», «Nederlandse Spellenprijs» і «Tric Trac», а також переможцем «Mensa Select» і «Games Magazine».
ІНШ І ЯНШ, АБО БОРОТЬБА ЗА КІЛЬЦЕ
У настільній грі «Інш» учасники змагаються в тому, хто раніше забере з поля три кільця свого кольору. Щоб забрати кільце з поля, потрібно скласти ряд із п'яти одноколірних фішок.
На початку партії противники по черзі виставляють по одному перстню на полі - у будь-яких місцях на перетині ліній. Усього вони повинні виставити по п'ять кілець.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС YINSH
Опоненти ходять по черзі. Активний гравець:
- бере фішку із запасу і вставляє її стороною зі своїм кольором у кільце, яке він має намір переміщати.
- переміщує кільце, залишаючи фішку на місці. Перстень переміщається на будь-яку відстань по прямій лінії через вільні місця на полі та/або перестрибує через будь-яку кількість фішок, які стоять підряд по прямій лінії. Через інші кільця перестрибувати не можна. Гравець перевертає зворотним боком усі фішки, через які перескочило його кільце.
- вибудувавши п'ять фішок свого кольору в безперервний ряд, гравець повертає їх у загальний запас і знімає з поля одне зі своїх кілець. Якщо він вибудував ряд із фішок протилежного кольору, ті теж йдуть у загальний запас, а кільце знімає суперник.
Перемагає гравець, який першим забере з поля три своїх кільця.