1 300 грн
650 грн
|
|
650 грн
|
платежі
по 217 грн
платежі
по 325 грн
Аксесуари Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними. |
Протектори 45x68 (100 шт) - 3 пачки Преміальні протектори 45x68 (50 шт) - 5 пачок |
---|---|
Видавець | Kilogames |
Мова Мова видання гри. |
Російська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Мало |
Час партії | 30 - 90 хвилин |
Гравців | 2 - 4 |
Вік | 12+ |
BGG Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою. |
More info |
Основний розділ | Стратегії |
Додатковий | Настільні ігри, Воєнні, Для підлітків, Гікам, Дуельні, Фентезі |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
двостороннє ігрове поле 160 карт найманців 40 карт споруд 40 карт заклинань 30 жетонів монет 30 жетонів поранень 30 карт Підземелля - спуск 20 карт Підземелля - лігво 14 жетонів наказів 12 жетонів мани 10 жетонів станів 4 планшети рас жетон перемоги правила гри |
Артикул моделі | kg10000 |
Штрихкод | 4820196570011 |
Цікавий картковий варгейм від українського виробника. Настільна гра «Royal Defense» була розроблена в 2016 році. На думку Гікача, ця нескладна і недовга гра сподобається любителям фентезійних баталій. Найкраще вона підходить для гри вдвох. Також передбачені формати бліцу (до 10 переможних очок), тирана (1 гравець проти двох) і командний режим (2 на 2).
Гравці стають феодалами, які борються за престол якогось фентезійного королівства. Кожен отримує унікальні колоди найманців. У базовій грі доступні Лісовий народ, Світлий орден, Зеленошкірі та Живі мерці.
Противники починають гру в замках зі свого боку ігрового поля. Колоди споруд і заклинань перетасовуються. З кожної колоди відкривається по 5 карт. Також поруч з полем треба викласти долілиць карти підземелля - 5 карт спуску й 1 карту лігва.
Гравці добирають по 5 карт на руку зі своїх колод. Вони отримують по 5 жетонів наказів. У своїх замках вони розміщують по 2 карти частоколу.
Учасники ходять по черзі. Хід активного гравця складається з таких кроків:
Гравець отримує 5 монет, 2 мани та бонуси від контрольованих ключових локацій. Золота шахта дає 2 монети, бібліотека - 1 ману, майстерня дозволяє відновити 2 одиниці життя будь-якій споруді, а цілющий фонтан - відновити 2 одиниці життя будь-якій істоті. Вівтар проклять дозволяє атакувати магією істоту противника, військовий табір дає +3 до атаки, а розлом забирає 2 одиниці життя в істоти на ньому.
Найманець на клітці підземелля може спуститися туди. Відкривається перша закрита карта в ряду підземелля. Гравець виконує вимоги цієї карти, скидає її та кладе карту найманця на її місце. Найманцю в підземеллі можна віддавати накази. Кожен жетон наказу просуває його на одну карту ближче до лігва. Відкривши карту лігва, найманець отримує зазначені нагороди.
Щоб найняти найманця, гравець оплачує вартість карти найманця на руці та викладивет карту на лінію наймів (перша лінія замку). На лінії наймів може лежати максимум 2 карти найманців.
Споруди купуються в ряду споруд - за монети. Карти розміщуються на території замку гравця. Сувої з заклинаннями купуються в ряду заклинань - за ману. Куплену карту заклинання треба використати до кінця ходу.
Гравець розкладає 5 жетонів наказів на своїх картах юнітів і споруд.
Гравець знімає накази з карт юнітів і активує їх. Істоту треба спочатку пересунути на стільки клітинок по прямій лінії, яке значення її швидкості, а потім застосувати здібності й атакувати цілі перед нею. Споруда не пересувається, але дозволяє використовувати її властивість й атакувати ворожих юнітів. Юніт наносить пошкоджегння карті противника згідно силі його атаки. На карту викладається відповідна кількість жетонів пошкоджень. Якщо число жетонів пошкоджень на карті дорівнює показнику життя істоти або споруди, ця карта скидається.
Можна скинути одного найманця з руки. Потім добрати карти, щоб на руці було рівно 5 карт.
Щоб перемогти, треба:
або