Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Пн-Пт: 9:00–18:00

Сб-Нд: 9:00–17:00

0
Мій кошик
Характеристики
Аксесуари

Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними.

Протектори 63.5x88 (100 шт) - 1 пачка
Преміальні протектори 63.5x88 (50 шт) - 2 пачки
Видавець Геменот
Мова

Мова видання гри.

Російська
Текст у грі

Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання:

Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил).

Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою.

Багато - практично неможливо без перекладу.

Багато
Час партії 30 - 45 хвилин
Гравців 2
Вік 10+
BGG

Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою.

More info
Основний розділ Воєнні
Додатковий Стратегії, Настільні ігри, Гікам, Дуельні, Історія
У коробці

Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки.

Ігрове поле;
39 карт стратегій (13 карт ООН, 13 карт США і 13 карт СРСР);
1 карта особистого листа;
13 карт цілей;
34 жетона впливу (17 червоних і 17 синіх);
6 маркерів DEFCON (3 червоних і 3 синіх диска);
6 жетонів прапорів (3 прапора США і 3 прапора СРСР);
1 маркер престижу (жовтий диск);
1 маркер раунду (чорний диск);
Правила гри.

Настільна гра 13 днів: Карибська криза

Немає в наявності
Артикул: 80069
885 грн
1 029 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки

Повідомити, коли з'явиться
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список очікувань

СУТИНКОВА БОРОТЬБА-LIGHT

Спрощена і скорочена версія гри «Сутінкова боротьба» («Twilight Struggle»), присвячена апогею Холодної війни - сумно відомій Карибській кризи. Трінадцятиденне військове, політичне і дипломатичне протистояння США і СРСР, пов'язане з розміщенням атомної зброї на Кубі, могло б призвести до ядерної війни, але, на щастя, Хрущову і Кеннеді вдалося домовитися: СРСР забрала свої ракети з Куби, а американці - з Туреччини.

Чи зможуть учасники теж проявити розсудливість і не погубити світ в запалі свого протистояння? Хто вийде переможцем з Карибської кризи? Менш ніж за годину цей короткий дуельний варгейм дасть відповіді на всі питання. якщо гра «Twilight Struggle» для вас занадто довга, тоді Гікач радить зіграти в цю стратегію. Настільна гра «13 Days: The Cuban Missile Crisis» була розроблена в 2016 році авторами гри «Крути педалі». У тому ж році гра стала номінантом конкурсів «Cardboard Republic» та «Golden Geek» в категорії «Краща дуельна гра».

 

ІГРОВИЙ ПРОЦЕС

На початку партії гравець за США розміщує кубики впливу в Італії і Туреччини, а гравець за СРСР - в Берліні і на Кубі. Гравці борються за очки престижу. Партія триває рівно три раунди, кожен раунд складається з восьми фаз:

1. Погіршення рівня DEFCON. Гравці просувають свої маркери по треках на одну поділку вгору.

2. Отримання карт цілей. Гравці отримують по три карти таємних цілей і розміщують свої прапорці у відповідних областях на полі або на шкалах DEFCON. Вони залишають собі по одній карті, а решту замішують назад в колоду.

3. Отримання карт стратегій. Гравці добирають по п'ять карт стратегій. Гравець з меншим престижем, вирішує, хто буде ходити першим.

4. Розіграш карт. Гравці роблять по чотири ходи. Решта карт стратегії додаються в стопку кризи.

5. Отримання бонусів громадської думки. Гравці з найбільшим впливом в громадських зонах «Телебачення», «Об'єднані нації», «Альянси» можуть скористатися їх бонусами.

6. Виконання цілей. Якщо гравець виконує свою мету, він отримує стільки очок престижу, на скільки кубиків його вплив більше в області боротьби або на скільки поділок його маркер випереджає маркер суперника на треку DEFCON.

7. Ядерна війна. Якщо маркер гравця знаходиться в області DEFCON 1 або три маркера гравця знаходяться в зоні DEFCON 2, починається ядерна війна. Такий гравець відразу ж програє.

8. Переміщення маркера раунду.

 

НАКАЗИ І ПОДІЇ

Карту стратегії можна розіграти або як наказ, або як подію. Якщо карта розігрується як наказ, гравець додає (або прибирає) кубики впливу в позначену область на полі. Додаючи кубики в область, гравець погіршує свій рівень DEFCON на військовій, політичній або суспільній шкалі, а забираючи кубики - покращує свій рівень.

Гравець може активувати подію на карті своєї країни або ООН. Чужі карти подій можна грати тільки як наказ. При цьому подія активується для противника. Багато подій впливають на треки DEFCON.

 

КІНЕЦЬ ГРИ

Якщо гра не закінчилася ядерною війною, після третього раунду гравці рахують кубики впливу на картах СРСР і США зі стосу кризи. Той, у кого більше кубиків, отримує два очки престижу. Гравець з найбільшою кількістю очок престижу стає переможцем.

 

ОГЛЯД

ИГРОВОЙ ПРОЦЕСС

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
  • Новою поштою всією Україною (1-2 дні)
  • Укрпоштою (Україною та світом)
  • Безкоштовно за замовлення від 2000 грн

Більше інформації про доставку

  • Кредитною карткою (прямий платіж, Privat24, Wayforpay)
  • Через касу або термінал самообслуговування
  • Готівкою при отриманні (післяплата)

Більше інформації про оплату

  • Тільки оригінальний товар від перевірених постачальників
  • Надійна упаковка, гарантія цілісності товару
  • Відправка в день замовлення або на наступний день (для вечірніх замовлень)

Більше інформації

Поширити у соцмережах
Вгору