Кількість
|
Вартість
|
||
|
Крістіан Леонард, що подарував настільникам досить оригінальний погляд на події Другої світової у Fireteam Zero, наразі пропонує зануритися у перипетії передвиборчих перегонів в настільній грі 1960: The Making of the President. Гикач певен, що буде дуже гаряче!
1960: The Making of the President гра: Ніксон проти Кеннеді
Вибори президента в США врешті-решт завжди перетворюються на дуельне протистояння, а це означає, що перед вами гра для двох. Що обираєте ви: можливість переписати перебіг історії або спробу довести, що її визначено наперед? Ніксон чи Кеннеді? Дві людини, що зійшлися в одному із ключових політичних протистоянь часів Холодної війни.
Вам доведеться розіграти не просто боротьбу між двома політичними партіями, але визначити вектор соціального, економічного та культурного розвитку для однієї з двох наддержав, що колись поділяли між собою світовий вплив.
Ігровий процес 1960: The Making of the President
Гра буде тривати протягом 9 раундів. Усі, окрім 6-го (День Дебатів) та 9-го (День Виборів), втілюють один тиждень передвиборчої кампанії та поділяються на 4 фази:
- Фаза ініціативи (Гравці отримують нові карти. Той, на чиїх картах показник ініціативи вищий, визначає першого гравця в поточному раунді).
- Активна фаза (Протягом цієї фази можна розігрувати карти подій та кандидатів або обмінювати їх на очки кампанії).
- Фаза імпульсу (Протягом цієї фази гравці можуть обмінювати особливі жетони імпульсу на додаткові переваги).
- Фаза стратегії (Гравці відкладають 1 чи 2 свої карти, щоб скористатися ними підчас Дебатів або в День Виборів).
Особливі обставини
Шостий (Дебати) та дев’ятий (Голосування) раунди є ключовими у всьому ігровому процесі. Перший демонструє ваші проміжні результати, що надасть можливість переглянути та скорегувати обрану стратегію. Другий – виявить вектор розвитку не лише США, але й усього світового співтовариства.