Кількість
|
Вартість
|
||
|
У світі існує багато чудових дуельних ігор: «Джайпур», «Артефактум», «Відважні». Однак, чудових дуельних ігор ніколи не буває забагато. Тож, на думку Гікача, настільна гра «Air, Land & Sea» чудово пасуватиме до будь-якої колекції!
Настільна гра «Air, Land & Sea»
У цій швидкій картковій грі суперники зануряться в непримиренне протистояння відразу на трьох напрямках: у повітрі, на морі й на суходолі. Звісно, кожен бій вартий перемоги, але іноді, щоб виграти у війні, буває важливо своєчасно відступити там, де шанси на перемогу безнадійні.
Кожна з карт на вашій руці відповідає лише одному з трьох фронтів, але водночас кожна карта може стати рятівним «джокером», що докорінно змінить перебіг протистояння на будь-якому з напрямків!
«Air, Land & Sea». Перебіг гри
На початку партії гравці за допомогою спеціальних карт визначають того, хто буде ходити першим, по центру ігрової зони формують ряд з трьох карт фронтів, отримують на руку по 6 бойових карт і розпочинають перший раунд (бій) гри.
Під час раунду суперники по черзі виконуватимуть ходи. У свій хід гравець може зробити щось одне:
- Віддати наказ. Гравець вибирає карту на руці та грає її на відповідний фронт горілиць, застосовуючи ефект карти.
- Зімпровізувати. Гравець вибирає карту на руці й грає її на будь-який фронт долілиць. Ефект зіграної в такий спосіб карти не застосовують, важить лише вказана на звороті сила.
- Спасувати. Якщо гравець вважає, що в цьому раунді (бою) йому не перемогти, він може спасувати. Його суперник негайно перемагає в поточному раунді.
У будь-якому разі, раунд закінчується, коли учасники зіграють на стіл усі свої карти. На кожному з трьох фронтів переможцем стає той, чия сумарна сила карт, зіграних на фронт, є більшою. В разі нічиєї перевага на боці першого гравця. Здобудьте перевагу на двох напрямках – і ви перемогли в раунді (бою)!
Операція «Розгром»
Здобувши перемогу в раунді, гравець отримує відповідну кількість ПО:
- 6 ПО, якщо кожен учасник зіграв усі карти з руки;
- Від 1 до 6 ПО, якщо суперник спасував. Що раніше спасував переможений, то менше ПО отримає переможець.
Якщо наприкінці раунду хтось із гравців має 12 або більше переможних очок, він перемагає у цьому протистоянні і, звісно, у грі!