Кількість
|
Вартість
|
||
|
Містобудівна настільна гра з механікою «кинь і запиши» («Roll & Write»), а точніше - «відкрий і запиши», позаяк у даному випадку замість кубиків використовуються карти. Гра «Welcome To...» («Паперові квартали») була розроблена у 2018 році молодим французьким геймдизайнером Бенуа Тюрпеном.
Того ж року гра стала номінантом конкурсів «Tric Trac», «Cardboard Republic Laurel» і «Golden Geek» у категоріях «Найкраща гра року», «Найкраща сімейна гра», «Найкраща соло-гра» і «Найінноваційніша гра». Гікач також повинен зазначити, що «Паперові квартали» входять до ТОП-20 найкращих сімейних ігор усіх часів на сайті «BoardGameGeek».
ГРА Welcome To Містечко мрій: НАМАЛЮЄМО - ЖИТИМЕМО!
У настільну гру «Welcome To Містечко мрій» може одночасно грати будь-яка кількість учасників. Вистачило б листів для будівництва та підрахунку очок; втім, якщо (або коли) вони закінчаться, можна додрукувати нові листи в будь-якій кількості.
Отже, ви - архітектори, що керують забудовою кварталів невеликого містечка в США п'ятдесятих років. У кожного гравця є три вулиці, вулиці заповнюються будинками, будинки об'єднуються в житлові групи. У процесі партії майже неможливо обійтися без робітників і агентів. Не варто забувати й про сквери з басейнами, які принесуть переможні очки наприкінці партії.
ЗАБУДОВА ВУЛИЦЬ
Гра складається з раундів. На початку чергового раунду відкривається три пари карт - комбінації номерів будинків і ефектів. Гравці ходять одночасно. Кожен гравець:
- вибирає одну комбінацію номера будинку й ефекту.
- вписує номер будинку у вільну комірку на одній зі своїх вулиць. Номери повинні йти за зростанням. Можна пропускати будинки, залишаючи порожні місця, щоб заповнити їх пізніше. Якщо номер будинку нікуди вписати, гравець зафарбовує клітинку відмови у будівництві.
- застосовує ефект за бажанням.
ВИДИ ЕФЕКТІВ
Бувають такі ефекти:
- Паркан. Будівництво парканів дозволяє розділяти ділянки вулиць на житлові групи - сукупність будинків між двома парканами. Завершені житлові групи принесуть додаткові переможні очки.
- Агент. Зафарбуйте комірку престижу під групою певного розміру, щоб підвищити цінність відповідної житлової групи.
- Сквер. Створіть сквер, зафарбувавши крайню праву комірку над вулицею.
- Басейн. Обведіть басейн над щойно збудованим будинком (якщо він там є) і зафарбуйте наступну комірку у стовці басейнів.
- Робочі. Можна змінити номер будинку на 1 або на 2 у будь-який бік, після чого зафарбувати одну клітинку у стовпці робітників.
- Будівля. Можна вписати такий же номер будинку поруч з уже побудованим, після чого зафарбувати одну клітинку у стовпціі будівель.
ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Учасники намагаються досягти цілей, зазначених на трьох картах планів забудови. Щоб виконати план, треба створити вказану кількість житлових груп. Перший, хто виконає план, отримає більше переможних очок.
Гра закінчується, якщо якийсь гравець:
- виконає три плани забудови;
- зафарбує всі комірки в області відмови в будівництві;
- заповнить будинками всі свої вулиці.
Для визначення переможця гравці підсумовують очки за:
- виконані плани;
- скверы;
- басейни;
- робочих;
- завершені житлові групи
і віднімають очки за:
- будівлі;
- відмови в будівництві.
Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.
Якщо вам подобаються ігри «Roll & Write», Гікач радить звернути увагу на «Хитрий хід», «Сонячну долину» та «Qwixx + Poker Dice».