Кількість
|
Вартість
|
||
|
Кролик кролик, лось лось! Рухлива казкова гра для вечірки
Слухай: когось чуєш ти?
Це мисливець йде в ліси!
Не нервуйте та не плачте,
Й вас мисливець не побачить.
Заспокойся та замри,
Щоб пізніше утекти!
Такий віршик буде читати з разу в раз оповідач вашої настільної казки, тоді як гравці зображатимуть тваринок з карт гри. З різними рогами, різними вухами, різним самосприйняттям (ну бо деякий лось вважає себе кроликом, а кролики іноді сприймають себе як лосів, така природа). Помилились у зображенні або не встигли зачаїтися, коли вас міг побачити мисливець і – "БАХ!".
Якщо вам подобаються веселі рухливі ігри для вечірки, які ще й вимагають від гравців уважності, спробуйте також «Тако Кіт Коза Сир Піца», новішу «Тако Сік Ковпак Торт Піца», або спробуйте щось оригінальніше з грою «Мигцем».
Хід гри Bunny Bunny Moose Moose
Перебіг гри "Кролик кролик, лось лось" досить простий, і чим дурніше ви виглядатимете за столом, і чим артистичніше оповідач читатиме віршик, тим веселіше.
Отже, послідовність дій така:
- Оповідач читає віршик, і наприкінці кожного рядку викладає на стіл нову карту очків з умовами, які мають виконувати гравці, щоб вивести свої фігурки лося та кролика з лісу – провести через усі поділки треку на столі. Карти викладаються у шість стосів відповідно до рядків віршу, і щоразу, як оповідач починає читати заново, слід викладати карту поверх попередньої в стосі відповідного рядку. Для цього вони мають зображати вуха та рога згідно з вимогами карт з верхнього ряду стосів.
- Якщо оповідачеві трапляється карта мисливця, замість другої половини рядка, що Гікач виділив жирним текстом, він мусить вигукнути "БАХ!" і хлопнути картою мисливця по столу. Чим несподіваніше це буде для гравців, тим веселіше, тож спробуйте читати віршик з різною інтонацію або навіть співати, чи робіть драматичні паузи перед другою половиною рядків.
- Почувши "БАХ!" гравці мають завмерти й більше не можуть змінювати положення рук. Оповідач порівнює їхні вуха та рога з умовами верхніх карт та переміщує фігурки гравців відповідно до кількості зароблених ними очок.
Виграє той гравець, що першим виведе з лісу і свого лося, і свого кролика.
Умови на картах Bunny Bunny Moose Moose
Карти бувають чотирьох видів: лосі, кролики, мисливець та бонуси. Карти тварин і бонусів вказують на кількість очок, які можна здобути або й втратити, виконуючи їхні умови, а карта мисливця є виключно маркером до викрику "БАХ!" оповідачем.
- Лосі вказують на те, де гравець має зображати рога, та якої вони мають бути форми – гіллясті або гладкі. Вони можуть знаходитися зліва або справа на голові й бути спрямовані вгору або вниз.
- Кролики вказують на те, як слід зобразити вуха. Вуха можуть бути прямі або зігнуті, знаходитись ліворуч або праворуч і бути збоку або згори кролячої голови.
- Карти з витягнутим язиком. Гравці отримують очки переміщення для тієї фігурки, яку тварину вони зображають. Карта лося з витягнутим язиком переносить очки зображеного гравцем лося на кролика, а карта з висунутим язиком в кролика переносить кролячі очки на лося.
- Карта із зображанням водночас "+" і "-" робить зворотними значення усіх відкритих карт. Те, що додавало очки, тепер їх віднімає і навспак.