Кількість
|
Вартість
|
||
|
Color My Quest - розмальовка, аплікація й пригода!
«Color My Quest RPG» - це настільна рольова система із максимально доступними правилами, що дозволить вам грати усією сім'ю з дітьми від 4 років. Особливістю гри є незвичайні правила, що просуватимуть сюжет та спонукатимуть до творчості навіть за низьких результатів на гральних кістках, а також нестандартні листи персонажів, які гравцям пропонується розфарбувати, й мапа світу, яку ви зберете з наклеєних на клітинки фрагментів.
Гікач також радить придивитися до іншої сімейної рольової гри «Маленькі пригоди», що розрахована на юних гравців від 6 років.
Оповідач та герої - з чого почати гру
Спершу один з дорослих має взяти на себе роль оповідача. Оповідач є ведучим, що скерує гравців у створенні спільної історії, а також зображатиме усіх персонажів, яких зустрічають герої у фентезійному світі.
Гра відбувається у форматі розмови або усної оповіді, в якій оповідач описує все, що герої зустрічають у світі, а гравці описують те, як їхні герої реагують на ці події. Іноді гравці також будуть проходити перевірки з використанням гральних кісток, щоб з'ясувати результат особливо драматичних ситуацій.
Ви можете взяти готовий квест, що є у книзі правил, або й приготувати власний сюжет. Для цього оповідачеві обов'язково знадобиться мапа й фрагменти із зображенням локацій: ви спільно вирішуєте, куди наклеїти ці місцини на мапі, й у такий спосіб створюєте власний неповторний світ. Протягом гри герої будуть розфарбовувати на мапі вже відвідані клітинки. Щоб зробити гру цікавішою для усіх учасників, можете роздати мапу світу кожному гравцеві.
Кожен гравець отримає лист вибраного персонажа та лист його помічника. Портрети на цих аркушах необхідно розмалювати на власний смак. Оповідач також має допомогти гравцям виставити показники умінь на аркушах героїв та вирізати зірочки очок героїзму та віконця умінь.
Особливості правил гри Color My Quest
- Розфарбовуйте, вирізайте та клейте - усі елементи цієї рольової гри можуть бути доповнені гравцями, й це зближує героїв зі світом, до якого вони занурюються.
- Успіх, перешкода та глухий кут - гравці перевірятимуть результати вирішення найдраматичніших ситуацій за допомогою гральних кісток. Для цього гравець має кинути два шестигранних кубики й додати до них показник зазначеного оповідачем уміння.
За результату кидку 10 або більше герой успішно проходить перевірку.
За результату від 7 до 9 герой зіштовхується із перешкодою й може використати свою тваринку-помічника або зірочку очка героя для того, щоб перетворити перешкоду на успіх. Для цього гравці також описують, як вони використовують цю можливість: вони творять заклинання, а може, їхній помічник спритно допомагає їм видряпатись на стіну замку. Переверніть портрет улюбленця або підігніть зірочку за листок героя, щоб відмітити використання. Вони мають відновитися після відпочинку.
За результату 6 або менше герой застрягає. Герой повисає на стіні замість того, щоб видертись на неї, або втрачає останній сірник у спробі запалити світильник у пітьмі. За такого результату гравці мають підігнути віконце уміння, яке вони використовували під час перевірки, зоб відмітити отримання стану - вони втомлені, приголомшені абощо. - Герої не вибувають з гри - навіть якщо вони витратили усі зірочки очок героя та вже скористалися допомогою свого улюбленця, вони однаково можуть продовжувати гру.
- Оповідь триває навіть за провалу - ви можете не відразу досягти приголомшливого успіху, однак використання очок героя й помічників разом із механікою підгинання віконець на листку персонажа робить історію цікавішою та глибшою й винагороджує юних героїв додатковою можливістю вплинути на оповідь.