Кількість
|
Вартість
|
||
|
Dice Town (Revised Edition) - покращене, виправлене і доопрацьоване видання знаменитого вестерна на кубиках. Настільна гра «Dice Town» вийшла в 2009 році. Авторами гри виступили Бруно Катала та Людовик Моблан, які разом розробили чудову стратегію з аукціоном «Кіклади» і серію логічних детективів «Містер Джек».
Dice Town гра. Кубиковий покер на Дикому Заході
У 2009-10 роках «Дайс Таун» ставав номінантом конкурсів «Golden Geek» (в категорії «Краща паті-гра»), «Tric Trac», фіналістом «Juego del Año» та переможцем конкурсів «Les Trois Lys» і «Boardgames Australia Awards». На думку Гікача, гра ідеально підійде для сімейних або дружніх посиденьок.
Ігровий процес
На початку партії учасники отримують чашки для кубиків, по 5 покерних кубиків і по 8 банкнот 1$.
Партія складається з раундів, кожен раунд ділиться на фази:
- Складання покерних комбінацій
Гравці одночасно трясуть кубики в чашках, а потім перевертають і ставлять чашки на стіл. Потайки від інших гравців вони піднімають чашки і залишають під ними по 1 кубику. Коли всі будуть готові, чашки піднімаються. Вибрані кубики - це кубики покерной комбінації, вони відкладаються вбік. Решта кубиків знову кладеться у чашки. Дії повторюються, поки гравці не виберуть по 5 кубиків.
У будь-який момент гравець може залишити під чашкою більше кубиків для комбінації, заплативши по 1 долару за кожен зайвий кубик. Можна взагалі не залишати кубики під чашкою, але за це треба заплатити штраф - 1 долар. Гроші поміщаються в диліжанс.
- Виконання дій
- Золотий рудник. Гравець, який зібрав найбільшу кількість «9» у комбінації, отримує по 1 самородку за кожну «9».
- Банк. Гравець, який зібрав найбільшу кількість «10» у комбінації, грабує банк, забираючи з нього всі долари.
- Магазин. Гравець з найбільшою кількістю «валетів» у комбінації отримує стільки ж карт з колоди магазину.
- Салун. Гравець з найбільшою кількістю «дам» у комбінації отримує можливість пограбувати противника. Він бере у нього карти за числом «дам», одну залишає собі, інші повертає власнику.
- Шериф. Гравець з найбільшою кількістю «королів» у комбінації стає шерифом. Шериф визначає переможця в нічийних ситуаціях, за це бере хабарі - гроші, самородки і/або карти.
- Ратуша. Гравець, який зібрав найкращу покерну комбінацію, отримує карту захоплення власності. Порядок старшинства покерних комбінацій описаний на сорочках карт захоплення власності.
- Доктор Невдача. Гравець, що не виграв нічого, відправляється до Доктору Невдачі. «9» або «10» дозволяють захистити наявні карти захоплення власності від крадіжки, виклавши їх перед собою. «Дами» або «валети» дозволяють взяти карту з колоди магазину. «Король» дозволяє вкрасти у суперників по 2 долари, а «туз» - по одному самородку.
Наприкінці раунду долари з диліжанса перекладаються в банк.
Кінець гри
Партія завершується, коли:
- на руднику закінчуються самородки;
- гравці розбирають всі карти захоплення власності.
Гравці рахують переможні очки:
- кожен самородок - це 1 очко;
- кожні 2 долари - це 1 очко;
- карта захоплення власності - від 1 до 5 очок;
- карта екіпіровки з магазину - зазначені на ній очки;
- карта шерифа - це 5 очок.
Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.