1 600 грн
|
|
1 600 грн
|
платежі
по 533 грн
платежі
по 800 грн
Аксесуари Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними. |
Протектори 45x68 (100 шт) - 2 пачки Преміальні протектори 45x68 (50 шт) - 3 пачки |
---|---|
Видавець | Lord of Boards |
Мова Мова видання гри. |
Українська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Мало |
Час партії | 30 - 45 хвилин |
Гравців | 2 - 12 |
Вік | 14+ |
BGG Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою. |
More info |
Основний розділ | Для компанії |
Додатковий | Настільні ігри, Новачкам, Швидкі, Творчі, На асоціації |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
126 двосторонніх карток; 2 маркери підрахунку очок; 1 унікальний механізм читання думок; 1 маркер вгадування неактивної команди; Правила гри. |
Артикул моделі | LOB2218UA |
Незвичайна паті-гра на асоціації, в якій учасники читають думки один одного. Настільна гра «Wavelength» була розроблена у 2019 році. Того ж року вона ставала номінантом «Board Game Quest» та переможцем конкурсів «Cardboard Republic Laurel» і «Golden Geek» у категорії «Найраща паті-гра». Гра отримала відмінні оцінки та відгуки на сайті «BoardGameGeek» і потрапила до ТОП-у «Найкращих компанійських ігор».
Одним з авторів гри став геніальний австрійський геймдизайнер Вольфганг Варш. Гікачі та гіки добре знають його за такими хітами, як «Пройдисвіти Кведлінбурга», «Таверни Тіфенталя», «Влучний хід» і «The Mind».
Учасники діляться на дві команди. Команди ходять по черзі. Щораунду один з гравців активної команди стає телепатом. Телепат крутить колесо пластикового механізму, змінюючи положення кольорової зони. Тільки він бачить, де знаходиться кольорова зона.
Телепат бере карту й читає вголос написане на ній. Потім телепат підказує, натякаючи членам своєї команди, де знаходиться центр кольорової зони.
Команда обговорює підказку телепата. Вона вирішує, куди перемістити стрілку. Гравцям заборонено називати цифри та відсотки. Будь-хто з команди може посунути стрілку.
Наприклад, для картки «Вимагає удачі / Вимагає вміння» підказка «Монополія» натякає на стрілку десь на початку шкали, а «шахи» - аж у кінці.
Команда супротивників теж намагається вгадати, де знаходиться кольорова зона - ліворуч або праворуч від стрілки. Маркер вгадування розміщується ліворуч або праворуч від карти.
Гравці дивляться, де знаходиться кольорова зона. Якщо стрілка потрапила на кольоровий сектор, активна команда отримує відповідну кількість очок (від 2 до 4). Команда супротивників отримує 1 очко, якщо центр кольорової зони знаходиться з правильного боку від стрілки.
Гра триває доти, доки одна з команд не набере 10 чи більше очок. Перемагає команда з найбільшою кількістю очок. У разі нічиєї командам дається ще по одному ходу.