1 340 грн
|
|
1 340 грн
|
платежі
по 447 грн
платежі
по 670 грн
Аксесуари Зверніть увагу! Рекомендовані дані про розмір протекторів і кількість пачок носять ознайомчий характер і, в окремих випадках, з тих чи інших причин, можуть бути не точними. |
Протектори 63.5x88 (100 шт) - 2 пачки Преміальні протектори 63.5x88 (50 шт) - 4 пачки |
---|---|
Видавець | Kilogames |
Мова Мова видання гри. |
Українська |
Текст у грі Наскільки легко можна грати в гру, не володіючи мовою видання: Мовонезалежна - легко. У грі немає тексту (крім правил). Мало - іноді доведеться звертатися за підказкою. Багато - практично неможливо без перекладу. |
Мало |
Час партії | 30 - 40 хвилин |
Гравців | 2 - 6 |
Вік | 16+ |
BGG Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм. Англійською мовою. |
More info |
Основний розділ | Для компанії |
Додатковий | Настільні ігри, Дорослий гумор, Швидкі, Для дорослих, Фентезі, Гумор |
У коробці Це орієнтовна інформація. Видавець міг змінити склад гри без повідомлення. Точний склад гри ви знайдете в правилах всередині коробки. |
40 карт витоків 40 карт талантів 40 карт фіналочок 8 планшетів чаклунів 8 карт "Дика магія" 25 карт скарбів 25 карт Мертвих чаклунів 7 жетонів "Один у полі" 6 жетонів черепів 4 кубики 1 гора Череповерла |
Країна друку | Україна |
Божевільна карткова гра про битви бойових магів. Гра «Epic Spell Wars of the Battle Wizards: Duel at Mt. Skullzfyre» вийшла у світ у 2012 році. У тому ж 2012 році гра стала номінантом конкурсу «Golden Geek» у категорії «Найкраща паті-гра».
Дії настільної гри «Епічна магічна заруба бойових чаклунів. Битва при горі Череповерла» відбуваються в королівстві Кровобійня, яке раніше, незважаючи на назву, було цілком мирним місцем. Тепер же все перевернулося з ніг на голову, і маги всіх мастей щороку підіймаються на священну гору Череповерла, щоб запалити на великому турнірі, дати прикурити всім ракам і показати суперникам, де зимує кузькіна мати. Турнір виграє той, хто збере дві медалі недобитих чаклунів, тобто двічі вціліє в божевільному мочилові.
Учасники гратимуть доти, доки один із них не виграє два раунди. Такого гравця буде оголошено переможцем. Щоб виграти раунд, потрібно знищити всіх супротивників, обнуливши їхнє життя. Маги починають раунд із двадцятьма життями, теоретично вони можуть збільшити свою живучість до двадцяти п'яти, але це навряд. У ході гри бойові маги добирають карти з колоди, а потім складають круті заклинання. Круті заклинання складаються з трьох карт – заводили, навороту та приходу. Менш круті складаються з меншої кількості карт, натомість автор найкоротшого заклинання отримує право вдарити першим.
Карти заклинань можуть належати до різних шкіл магії. Школа мороку - це виколи собі одне око, щоб ворог втратив два. Трава дозволяє магу підлікуватися. Пристріт якось пов'язаний зі скарбами. Угар і кумар – дві сторони однієї медалі, обидві не надто приємні для противників. Часто заклинання вимагає кинути кубик, причому гравець отримує один додатковий кубик за кожну карту відповідної школи магії. Карти скарбів дають різні бонуси власникам, а карти шаленої магії використовуються як джокери при складанні заклинання.
Ми дбаємо про вашу конфіденційність
Цей веб-сайт використовує файли cookie для маркетингу та статистичних цілей, а також для безпечної та оптимальної роботи сайту. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера. Натисніть кнопку «Погодитися», щоб дати згоду на використання файлів cookie. Детальніше можна ознайомитися на сторінці Угода користувача.