Кількість
|
Вартість
|
||
|
Цікава економічна стратегія про риболовецькі промислі в Північному Льодовитому океані. Настільна гра «Fleet» була розроблена у 2012 році американськими геймдизайнерами Беном Пінчбеком і Меттом Реддллом (також співавтори «Wasteland Express Delivery Service» та «Fleet: The Dice Game»). У 2013 році «Флот» потрапив до списку номінантів конкурсу «Golden Geek» в категорії «Краща карткова гра».
«Fleet» - нескладна та нетривала настілка з механіками аукціону та менеджменту ресурсів. На думку Гікача, вона ідеально підійде для сімейного проведення часу. Гра повинна сподобатися всім учасникам, незалежно від віку чи ігрового досвіду.
Fleet гра: рибальство в Північному Льодовитому океані
Настільна гра «Флот» переносить учасників на північний захід Канади, у віддалені, важкодоступні бухти провінції Нунавут. Там, в затоці Рідбек, просто кишить рибою та ракоподібними, тому гравці можуть розраховувати на великий улов. В процесі гри вони будуть отримувати ліцензії, збільшувати свої флотилії та ходити в море за рибою.
Перед початком партії кожен гравець отримує стартовий набір карт кораблів для лову тріски, королівських крабів, креветок, омарів, тунця, а також переробне судно. Решта карт кораблів замішуються в загальну колоду. Преміальні та прості карти ліцензій замішуються в іншу колоду, з неї відкриваються карти за кількістю гравців. Це аукціон ліцензій.
Ігровий процес
Партія складається з раундів, кожен раунд ділиться на 5 фаз. У фазах гравці ходять по черзі.
- Аукціон ліцензій
Гравці торгуються за карти ліцензій на аукціоні. На карті ліцензії вказана її стартова вартість. Перший гравець вибирає одну карту ліцензії і робить ставку, рівну стартовій ціні або перевищує її. Наступний гравець повинен перебити ставку або спасувати. Гравці роблять ставки по колу, поки не залишиться тільки один. Ставка оплачується картами кораблів з руки, бонусами отриманих раніше ліцензій і/або переробленою рибою з карти ліцензії.
Переможець аукціону отримує карту ліцензії і не бере участі в боротьбі за інші. Гравці без ліцензій продовжують торгуватися за наступні карти. У цю фазу кожен гравець може отримати максимум 1 карту ліцензії. Карти ліцензій розміщуються в ігрових зонах учасників.
- Спуск кораблів на воду та найми капітанів
Гравці спускають на воду по одному судну. Судно має відповідати умовам однієї з викладених ліцензій. Сплативши вартість судна картами інших кораблів з руки, бонусами наявних ліцензій та/або переробленою рибою з карти ліцензії, гравець кладе це судно під відповідною ліцензією.
Наймаючи капітана, гравець кладе будь-яку з карт кораблів з руки долілиць поверх карти спущеного на воду судна.
- Ловля риби
Спущені на воду судна з капітанами приносять по 1 маркеру риби. На одній карті корабля з капітаном може розміщуватися максимум 4 маркери.
- Переробка та продаж
Ліцензія на переробку дозволяє переробити до 1 маркеру риби з кожного судна. Маркери переробленої риби переміщаються на карту ліцензії. 1 маркер можна відразу ж продати (видалити з гри), щоб добрати карту корабля з колоди.
- Добір карт
Гравці беруть по дві карти кораблів з колоди: одну потрібно залишити собі, а другу - скинути.
Першим гравцем стає наступний учасник за годинниковою стрілкою.
Кінець гри
Партія завершується, коли:
- закінчуються карти ліцензій (не вистачає карт, щоб сформувати ряд перед аукціоном);
- у фазу лову риби із запасу узятий останній маркер риби.
Поточний раунд дограється до кінця. Потім гравці приступають до підрахунку очок.
Вони отримують:
- очки, зазначені на картах спущених на воду кораблів;
- очки, зазначені на картах ліцензій;
- по 1 очку за кожен маркер риби на кораблі з капітаном;
- бонусні очки згідно з ліцензіями на ловлю королівського краба.
Перемагає гравець з найбільшою кількістю очок.