Кількість
|
Вартість
|
||
|
Додатковий загін Godtear: Rangosh, Scourge of the Broken Plains & Red Bandits
«Godtear» – це цілий всесвіт, у якому загони найміцніших героїв змагаються за володіння слізьми вмирущих богів. Той, хто лише раз спробує кристали божих сліз, стане в рази сильніше від звичайного смертного... якщо виживе. Той, хто скуштує достатньо коштовних кристалів, сам зможе посісти Безсмертний Трон. Тактична гра від Steamforged Games пропонує гравцям перевтілитися у ватажків цих загонів.
Набір «Godtear: Rangosh, Scourge of the Broken Plains & Red Bandits» є комплектом із фігурок та карт дій Рагоша, Бича розбитих Планів, тайого загону розбійників-прислужників. Для повноцінного ігрового досвіду вам знадобиться один зі стартових наборів, що містять необхідні для гри поле, жетони та кубики: «Godtear: Eternal Glade» або «Godtear: The Borderlands».
Особливості загону Rangosh, Scourge of the Broken Plains & Red Bandits
- У Рагоша немає видатних здібностей, однак із його силою та люттю, та ще й із великим загоном поплічників вони йому не надто й потрібні.
- Своєю силою він хапає до себе або навпаки відштовхує ворожих бійців, а як розлютиться, то будь-кому стане непереливки.
- Його червоні бандити - скоріше служки демона, аніж розбійники, та оскільки Рагош вже давно видерся до людських земель, діють вони саме як рейдери.
- Червоні бандити з'являються на полі невпинною навалою: як тільки хтось з них загине, на його місце має прийти інший, так само ласий до чужих скарбів.
Тактичні зіткнення у Godtear
«Godtear» є скірміш-варгеймом, що значить, що тактичні протистояння у грі ведуться не армія до армії, а герой із його особливими здібностями проти іншого героя із його вміннями. У Божій сльозі це втілюється завдяки використанню карт для кожного персонажа: як чемпіонів, так і їхніх поплічників.
Особливості гри у Godtear
Ігролад «Godtear» має декілька особливостей. Деякі з них є типовими для жанру, інші мають крім механічного ще й сюжетний сенс.
- Різноманітні сценарії зіткнень. Кожен зі сценаріїв вимагатиме від гравців зібрати кристали сліз, та все одно матиме різну складність та умови. Виконання умов та збір кристалів визначають отримання переможних очок, що і є умовою перемоги.
- Чотири класи героїв. Класи у «Godtear» відповідають за спеціалізацію бійців і матимуть вплив на їхнє використання у різних сценаріях. Герой може бути різником, виром, змінником або вартовим.
- Ультимативні та пасивні здібності. Кожен чемпіон матиме окрему карту із вказанням його походження, класу і здібностей. Ультимативна здібність використовується лише раз за гру, тоді як пасивні впливатимуть на перебіг партії постійно.
- Показники характеристик впливають на кількість кубиків, що їх буде використовувати гравець під час кидків дій. Дії можуть бути спрямовані на самого героя, його союзників або ворогів. Деякі здібності можуть покращувати характеристики героя, що відмічається жетонами на його планшеті, тоді як деякі дії суперників матимуть протилежний ефект.
- Перевірки атаки здійснюються кубиками. Якщо ціль знаходиться в межах досяжності атаки, киньте кількість кубиків, що відповідає точності цієї атаки. Якщо випало більше успіхів, ніж показник ухилення цілі, ви влучили, і маєте перевірити кількість поранень, що завдає удар. Киньте дайси в кількості ушкоджень атаки та відніміть від кількості успіхів показник захисту суперника. Різниця і є кількістю завданих поранень.
- Вибуття бійців. Якщо чемпіон отримав поранення у кількості його максимального здоровʼя, він стає непритомним і втрачає усі жетони покращень. Знову здійснювати ним дії можна лише після застосування дії обʼєднання - єдиної можливої дії, що прибирає жетони поранень з планшета бійця. Якщо вибуває поплічник, його фігурку слід прибрати з поля. Повернути цього бійця можна буд лише окремою дією призову.