Кількість
|
Вартість
|
||
|
МАСШТАБНА ІСТОРИЧНА СТРАТЕГІЯ
Масштабна гра цивілізаційного типу, що пропонує учасникам зайнятися реконструкцією і альтернативним розвитком історичних подій протягом останніх 12 тисяч років. Гравці стартують в Кам'яному столітті і ведуть свої цивілізації по шляху воєн і наукових відкриттів. Історична епопея закінчиться в столітті інформаційних технологій. У настільну гру «Історія» може грати до 6 гравців, а для тих, хто не знайде собі компанію, передбачений одиночний режим.
12 ТИСЯЧ РОКІВ ЗА 12 ХОДІВ
Ігрове поле з картою світу, ронделем і матрицею розвитку на перший погляд виглядає занадто складним і монструозним, але вже після декількох ходів все стане на свої місця, буде звичним і зрозумілим. На початку гри учасники отримують симетричні колоди карт дій і радників і ставлять по одному кубику на вільні території карти світу. Партія триває три раунди-ери, в кожному раунді гравці чотири рази пересувають свої маркери по ронделю часу, тобто за всю гру вони зможуть зробити дванадцять ходів.
РОЗІГРУВАННЯ КАРТ
Гравці таємно вибирають карти і одночасно розкривають їх. У свій хід гравець може виконати деяку кількість дій шляхом розігрування карт дій і радників. Технологічний рівень розвитку цивілізації визначає допустиму кількість розігруюємих карт. Багато з карт вимагають виконання зазначених умов та/або витрати кубика впливу. На багатьох також зазначено просту і просунуту дію. Карти дій дозволяють побудувати чудо світу, отримати кубики впливу, зайняти нову територію на карті, виторгувати у більш просунутою цивілізації один технологічний рівень, зробити набіг на слабшого сусіда, влаштувати війну, запросити туристів подивитися на свої чудеса світу, обірвати поточний хід революцією або просунутися по матриці розвитку. Матриця складена таким чином, що без просування по технологіям неможливо збільшити свою військову міць (і навпаки). Перехід на новий рівень дозволяє отримати бонуси з матриці розвитку. Розіграні карти відправляються в особисту стопку скидання гравця.
КІНЕЦЬ ХОДУ І КІНЕЦЬ ГРИ
В кінці ходу гравці отримують бонуси, зазначені на ронделі часу - переможні очки за контроль територій, переможні очки за форму правління на матриці, переможні очки за лідерів, а також нових лідерів, кубики впливу і раніше розіграні, нижні карти зі стосу скидання. Гра закінчується після третьої ери. Перемагає той, чия фішка знаходиться далі на шкалі переможних очок.
Якщо вам подобаються ігри цивілізаційного типу, Гікач рекомендує звернути увагу на «7 чудес», «Бронзу», «Цивілізацію від початку часів», «Nations: The Dice Game», «Mare Nostrum: Empires» і, звичайно ж, «Крізь Століття: Нова Історія Цивілізації».
ОГЛЯД АНГЛІЙСЬКОЮ