Кількість
|
Вартість
|
||
|
Напівкооперативна гра «Human Punishment: The Beginning» розповідає про революцію Машин проти людей у світі кіберпанку. Гравці виступатимуть за одну із таємних фракцій: Людей, Машин, Легіонів чи Полеглих. В залежності від обраної фракції вам необхідно буде захистити мережу, чи навпаки занести до неї вірус.
Головна перевага «The Beginning» - це можливість грати як окрему гру, або як повнометражну кампанію в поєднанні з «Human Punishment». Основні механіки - рольова гра з елементами соціальної дедукції, побудова логістики та збір сетів. Перемогу дістане фракція, що першою досягне своєї мети.
Асиметрична гра у жанрі наукової фантастики
Персонажі у грі унікальні та мають особливі завдання, виконання яких дозволяє робити апгрейд героїв. Так гравці починають гру зі здатністю руху 1, але можуть підвищувати вміння, виконуючи завдання, наприклад занести в мережу мікросхему. Одним із головних елементів гри є зона Мережі. Коли перший ряд даних на полі буде заповнено, фішки потрібно перемішати та випадковим чином викласти горілиць. На цьому моменті всі учасники гри дізнаються які дані було внесено, та хто їх міг принести. Другий ряд фішок даних заповнюється за таким же принципом.
Умови перемоги
- Люди. Виграють, якщо отримають більшість у двох колонках Мережі.
- Машини. Виграють, якщо трек ресурсу опустився до нуля, або внесено вірус без протидії, або мають більшість у двох колонках Мережі.
- Полеглі. Грають проти всіх, виграють, якщо зібрано 3 фішки на звалищі, або 2 на звалищі та 2 в Мережі.
- Легіон. Виграє, якщо трек морального духу опустився до нуля, або трек ворогів піднявся до 4.
Хід гравця
У свій хід активний гравець виконує такі дії:
- Отримати карту з колоди (ліміт карт в руці - 8).
- Рухатися та виконувати дії.
- Кинути кубики для визначенння ворожої атаки.
- Витягнути карту події.
- Передати хід наступному гравцеві.
Фаза подій
Карта події впливає на всіх гравців і зазвичай має негативний ефект. На ній вказано число, якого потрібно досягти гравцям спільно: кожен може зіграти до трьох карт в закриту, плюс додаються 2 випадкові карти з колоди, після чого виконується перевірка. Сині картки додають позитивну цінність, а червоні - негативну. Якщо гравцям не вдалося досягти необхідного значення - на всіх діє дуже неприємний червоний ефект, якщо вдалося - то зелений, який також не завжди добрий.
Гра асиметрична та розрахована на досвідчених гравців. Ігрова стратегія дуже залежить від фракції, адже умови перемоги для них різні. Гра насичена елементами, за якими необхідно постійно стежити, та даними, які важливо пам'ятати.
Гікач рекомендує спробувати гру більшим складом, адже при грі вп'ятьох або вшістьох можливі непередбачувані зміни: Машини можуть отримати нового послідовника, а Легіон може заразити когось, щоб він став на їхню сторону до кінця гри. Це робиться таємно, тому усі підозрюють усіх.