Кількість
|
Вартість
|
||
|
АЛЬПІНІСТСЬКА ГОНКА
Захоплююча гра-гонка про сходження на K2, другу за висотою після Евересту і, можливо, найнебезпечнішу вершину у світі. Настільна гра «K2» була розроблена в 2010 році польським геймдизайнером Адамом Калужею.
У 2011-12 роках гра ставала номінантом конкурсів «Gra Roku», «International Gamers Award», «Japan Boardgame Prize», «Nederlandse Spellenprijs», «Spiel des Jahres» і «Golden Geek» у категорії «Краща сімейна гра». Також Гікач бачив дану гру в ТОП-100 кращих сімейних ігор на сайті «BoardGameGeek».
НЕБЕЗПЕЧНА ВЕРШИНА
Статистика говорить, що піднятися на вершину K2 (вона ж Чогорі) набагато складніше, ніж на Джомолунгму. Коефіцієнт смертності серед альпіністів, які кинули виклик K2, становить 23%. Тобто гине майже кожен четвертий. Взимку на K2 взагалі краще не потикатися – наскільки Гікачу відомо, всі спроби сходження зазнали фіаско.
ВІСІМНАДЦЯТИДЕННА ЕКСПЕДИЦІЯ
У змагальній настільній грі «К2» гравці спробують першими довести до вершини своїх альпіністів (і не погубити їх при цьому). Дуже важливо вибрати оптимальний маршрут і грамотно розпланувати карти. У процесі партії альпіністи блокуватимуть один одного, але набагато більшою проблемою може стати негода або нестача кисню.
Експедиція триватиме рівно вісімнадцять днів. У кінці партії перемагає гравець, який набрав більше переможних очок. Інакше кажучи, той, чиї альпіністи першими досягнуть локацій, що дають максимальну кількість очок.
ІГРОВИЙ ПРОЦЕС
Партія триває вісімнадцять раундів-днів. Кожен раунд складається з п'яти фаз:
- Планування карт. Гравці вибирають по три карти з руки й одночасно відкривають їх.
- Отримання жетона ризику. Гравець з найбільшою кількістю очок переміщення на обраних картах отримує один із відкритих жетонів ризику.
- Виконання дій. Гравці ходять по черзі, виконуючи по одній дії. Гравець з жетоном ризику застосовує його ефект – втрачає очки переміщення/акліматизації або знижує рівень акліматизації.
У свій хід гравець може:
- перемістити альпініста в з'єднану тросом локацію, використовуючи очки переміщення на картах. Складність переміщення в локацію вказується в жовтому кружку. Піднімаючись у локації, які приносять більше переможних очок, гравець просуває свою фішку по треку. Назад фішка ніколи не повертається. На переміщення впливають тайли погоди – при підйомі гравці можуть втратити очки акліматизації та/або переміщення.
- підвищити рівень акліматизації одному зі своїх альпіністів, використовуючи відповідні очки на картах.
- розмістити намет у поточній локації, витративши очки переміщення, рівні складності локації.
4. Перевірка рівня акліматизації. Рівень акліматизації альпініста підвищується, якщо той знаходиться в безпечній локації з синім кружком і, навпаки, знижується, якщо альпініст знаходиться в небезпечній локації з червоним кружком. Намет приносить одне очко акліматизації. На рівень акліматизації також може вплинути погода. Якщо рівень акліматизації падає до 0, альпініст гине, а міпл, який є його представником, забирається з поля.
5. Гравці добирають карти, пересувають маркер на тайлі погоди (або відкривають новий тайл погоди) і передають жетон першого гравця.
Гікач також радить звернути увагу на ігри "Крути педалі" і "Формула швидкості".